Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Postet denne først i utdanningsforumet men fikk ingen svar så prøver igjen her.

Noen som vet ca.hvor mye skatt som trekkes av en brutto månedslønn på litt over 31 000 kr.?

Jeg er ugift og har ingen barn. Regnet meg fram til at det ligger på rundt 8-9000 kr.per mnd.Kan det stemme?

Anonymkode: 4b65b...bfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på skatteetaten.no. Der er vel en skattekalkulator? Eller kontakt skatteetaten.

Anonymkode: 590af...a71

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå inn på skatteetaten.no. Der er vel en skattekalkulator? Eller kontakt skatteetaten.

Jeg har gjort det,men fikk ikke opp noe svar da jeg mangler flere av tallene de bruker i beregningen.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det,men fikk ikke opp noe svar da jeg mangler flere av tallene de bruker i beregningen.

Nettopp! Derfor kan ingen her heller svare deg. Vi må ha hele bildet for å vite, nemlig, akkurat som skattekalkulatoren. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp! Derfor kan ingen her heller svare deg. Vi må ha hele bildet for å vite, nemlig, akkurat som skattekalkulatoren. 

Ja,er klar over at et nøyaktig svar ikke er mulig å gi.Tenkte derfor på et ca.svar,dersom andre hadde samme brutto inntekt og var i skatteklasse 1.

Skrevet

Ifølge skattekalkulator hos Dine Penger er skatten kr 8100,- pr mnd for lønn på 31000,-/mnd 

Skrevet
1 time siden, runi skrev:

Ifølge skattekalkulator hos Dine Penger er skatten kr 8100,- pr mnd for lønn på 31000,-/mnd 

Takk for svar :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...