AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 Min gynekolog skal sette i gang EL for meg neste uke. Har noen andre vært gjennom dette? Lurer på hvordan det gjøres og så lurer jeg på om vi bør vente med sex for å «spare», eller om vi bør ha sex dagen før siden de rakkerne lever en god stund. Hva øker sjansene? Og hvor lang tid har man på seg etter at det er satt i gang? Har time tidlig på dagen, og vi er jo begge i jobb den dagen! Anonymkode: 62590...aec
Gjest Sisti Skrevet 28. januar 2016 #2 Skrevet 28. januar 2016 Det er vel to måter å sette i gang EL på - tabletter og sprøyte. Siden du tydeligvis ikke tar tabletter er det kanskje sprøyte? Den kan forsåvidt settes hjemme den også. Ovitrelle gir eggløsning etter 36 timer. Ville spurt gynekologen om dere bør ha sex først eller ikke... Men hvis det er Ovitrelle er det jo innenfor å ha sex den dagen sprøyten settes. Men noen mener man bør spare opp noen dager i forveien, andre mener det gir dårligere kvalitet, så jeg vet ikke... hvis det ikke er noe galt med mannens sædkvalitet har det sikkert ikke mye å si.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 Jeg spurte ikke om prosessen da...typisk at jeg sitter igjen med så mange spørsmål ETTER timen, men ikke kommer på dem der og da. Gynekologen gir ikke spesielt mye informasjon... Anonymkode: 62590...aec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå