AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 Hvor får man kjøpt det? Ser at 2xu har det, men gidder ikke bruke 1600 kr på noe jeg i beste fall får brukt i 5 mnd... Jeg kjøpte denne, men er veldig misfornøyd... http://www.x-life.no/products/once-on-never-off-leggings?cid=_adwordspla_cpc&gclid=CN_z2tCtzMoCFdW4GwodGywM3g Noen andre forslag? Er interessert i både topper, amme-treningsbher og tightser... Anonymkode: 796e8...cf4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #2 Skrevet 28. januar 2016 H&M og Cubus, er mitt tips. Jeg ville kjøpt billig; som du sier så skal du ikke bruke det lange stunden, og det er dumt å brenne tusenlapper på plagg du bruker i noen få måneder. Anonymkode: 27b44...bd4
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #3 Skrevet 28. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: H&M og Cubus, er mitt tips. Jeg ville kjøpt billig; som du sier så skal du ikke bruke det lange stunden, og det er dumt å brenne tusenlapper på plagg du bruker i noen få måneder. Anonymkode: 27b44...bd4 Takk! De har jeg faktisk ikke sjekket enda... TS Anonymkode: 796e8...cf4
Gjest Anubiel Skrevet 28. januar 2016 #4 Skrevet 28. januar 2016 Jeg tror Stormberg har eget tøy til gravide. Eller var det Bergans? Har sett treningstights til gravide hos Lindex (nettbutikken). Jeg har kjøpt hos Jollyroom.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #7 Skrevet 28. januar 2016 Trenger man noe eget? Har bare brukt helt vanlige treningsklær. Tightsen er under magen og sitter godt der. Anonymkode: 7e660...24d
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #8 Skrevet 28. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trenger man noe eget? Har bare brukt helt vanlige treningsklær. Tightsen er under magen og sitter godt der. Anonymkode: 7e660...24d Det er det jeg har gjort hittil, samme med vanlige bukser også, men nå er jeg kommet til et punkt i graviditeten hvor det ikke er en mulighet lenger. Det begynner å bli ubehagelig, ikke minst fordi buksen da presser på blæren min og jeg må fly på toalettet i ett kjør... Trenger også lengre og større treningstopper for å ikke flashe magen til hele treningssenteret, det er det jo ikke sikkert alle setter sånn pris på TS Anonymkode: 796e8...cf4 1
Nótt Skrevet 28. januar 2016 #9 Skrevet 28. januar 2016 Av kjedebutikkene er det Lindex og Stormberg som har treningstights for gravide, men jeg synes de var store interresante og måtte derfor kjøpe fra en butikk med mamma klær. Den var heldigvis ikke så dyr at det var noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå