Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har veldig lystå prøve et vippeserum for å få lengre og fyldigere vipper, men det er så mange forskjellige at jeg vet ikke hva som fungerer.. Er det noen som har erfaringer? Både positive og negative! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker My Lash Serum som jeg har kjøpt på eBay. Har fått veldig gode resultater. :)

Skrevet

Jeg har faktisk god erfaring med castoroil(pukka sin). 

Jeg får ikke like lange vipper som de som har veldig gode resultater med vippeserum, men det ønsker jeg heller ikke da jeg synes det kan se unaturlig ut(og fare for å miste vippene om man slutter).

Nå har jeg mer "lengre vipper enn mine egne naturlige", men ikke så lange at noen ser jeg bruker olje på dem.

Naturlig, men tydelig resultat. Jeg fikk røde øyne av vippeserumet fra IGlow, men vet at endel er fornøyd med et og ett fra Etude House. Begge disse to er rimeligere enn Stimulash osv.

Castoroil vant test på TV2 hjelper deg ;)

Anonymkode: c54b2...21b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk god erfaring med castoroil(pukka sin). 

Jeg får ikke like lange vipper som de som har veldig gode resultater med vippeserum, men det ønsker jeg heller ikke da jeg synes det kan se unaturlig ut(og fare for å miste vippene om man slutter).

Nå har jeg mer "lengre vipper enn mine egne naturlige", men ikke så lange at noen ser jeg bruker olje på dem.

Naturlig, men tydelig resultat. Jeg fikk røde øyne av vippeserumet fra IGlow, men vet at endel er fornøyd med et og ett fra Etude House. Begge disse to er rimeligere enn Stimulash osv.

Castoroil vant test på TV2 hjelper deg ;)

Anonymkode: c54b2...21b

Mulig å kjøpe denne i butikk? :)

Skrevet
3 minutter siden, DGAS skrev:

Mulig å kjøpe denne i butikk? :)

Kan kjøpes i butikk, men er billigere på feks iherb :) 

• Liker 1
Skrevet

Blivakker har også castor olje fra pukka 

Anonymkode: a05ea...772

Skrevet

Laksèrolje funker IKKE!   Iglow sitt serum funker som bare fy men vippene mine er ikke tykkere, bare lengre.  En annen ting er at de har blitt litt "krøllete" og litt vanskeligere å sminke.  Har hørt at dette ikke skjer med Fusion sitt men det er svindyrt da...

Skrevet

Iglow! Funker som bare det :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...