Icy Skrevet 12. oktober 2004 #1 Skrevet 12. oktober 2004 Har bestemt meg for å sende en blomst til en dame her :oops: Er litt usikker på om jeg skal sende den hjem til henne eller på skolen hun går på og få den der. Ville det blitt altofor flaut å få den på skolen eller ville det vært mest positivt? seff regner ikke med at hun får den levert mitt under en time når klassen har forelesning da men. Men syns det kan være værre å sende den hjem hvis foreldrene åpner og begynner å se :o
Aida Skrevet 12. oktober 2004 #2 Skrevet 12. oktober 2004 Jeg vil tro at det er naturlig å sende den hjem til henne.
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #5 Skrevet 12. oktober 2004 Ville vært flaut å fått den på skolen! Spesielt hvis du ikke er kjæresten hennes.
Icy Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2004 ekke noe problem å få den levert egentlig. Ja hadde kanskje blitt for flaut... Får sende den hjem til henne jeg da :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #8 Skrevet 12. oktober 2004 Stemmer i at du må sende den hjem til henne!!!
Icy Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #10 Skrevet 12. oktober 2004 Takk for svar. Regner med hun får noen blomster på døren om en liten uke jeg.. hehe :o
Siam Skrevet 12. oktober 2004 #11 Skrevet 12. oktober 2004 Heldige jente! (Jeg vil også ha blomster....)
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #12 Skrevet 13. oktober 2004 Min sambo sender meg blomster ukentlig. HAN bør ta min samboer i skole.....
Gjest Lompa Skrevet 13. oktober 2004 #13 Skrevet 13. oktober 2004 HAN bør ta min samboer i skole..... UKENTLIG???Da blir det jo ikke helt det samme å få blomster ellers? Blir det ikke liksom en vane, noe man forventer....?Kan liksom ikke se for meg at jeg hadde blitt like overrasket og glad for blomster jeg vet jeg får en gang i uka. Ellers; søtt gjort altså, men....
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #14 Skrevet 13. oktober 2004 Min sambo sender meg blomster ukentlig. Nå må du gi deg . I det ene innlegget er samoern din fantastisk i det neste er han ute med samboeren til sjefen. Tror du er etensomt menneske som ønsker deg en samboer og liker og skrive ordet
Gjest Tex Skrevet 13. oktober 2004 #15 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg ville sendt henne blomster på skolen, med mindre hun går på ungdomsskolen eller noe da.... Jeg har fått blomster på jobben, (jeg jobber sammen med bare damer) og gurimalla så moro det var! Kjempegøy, vil gjerne ha blomster på jobben igjen jeg......
Gjest mo Skrevet 13. oktober 2004 #16 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg også vil ha blomster på jobben. Hadde vært så koselig... Men det er vel for mye å håpe på siden jeg ikke får det hjemme heller... Selv sender jeg blomster på jobben hans på bursdagen hans. Er det noe spesiell grunn, så kan jeg finne på å sende det ellers også jeg. Ellers så hender det seg at jeg kjøper blomster til han når jeg er ute og handler..
valentino Skrevet 13. oktober 2004 #17 Skrevet 13. oktober 2004 Har bestemt meg for å sende en blomst til en dame her :oops: Hmm. Hvorfor? Hva vil du oppnå? Hva kommuniserer du ved å sende blomster?
Gjest N Y Skrevet 13. oktober 2004 #18 Skrevet 13. oktober 2004 Nå må du gi deg . I det ene innlegget er samoern din fantastisk i det neste er han ute med samboeren til sjefen. Tror du er etensomt menneske som ønsker deg en samboer og liker og skrive ordet du får no sagt det du da Gml Alex Til Icy -så skjønn du er da, skulle vært flere som deg! Håper du får den responsen du ønsker deg! Klemz
Icy Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #19 Skrevet 14. oktober 2004 Hmm. Hvorfor? Hva vil du oppnå? Hva kommuniserer du ved å sende blomster? Hvorfor? Fordi det viser omtake om en person samt at man bryr seg om den personen. Og den største gleden er faktisk å glede andre man er glad i Så selvfølgelig håper man jo at den personen som motar det også får lyst til å gjenngjelde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå