Gå til innhold

Sammenligner du kroppsfasong med den du dater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dum overskrift, men jeg visste ikke hva annet jeg skulle skrive.

Jeg er 1.65 og 55 kilo, dame. Altså tynn, noen sier stygt tynn.

Hvis du som er overvektig skulle finne deg en kjæreste, ville du da hatt partner som er ca samme kroppsbygning som deg eller kunne du likt en som er tynn også?

Jeg bryr meg ikke om kroppsfasong og utseende. For meg så er personligheten det viktigste. Er partneren snill og grei, så faller jeg for det.

Har dere datet noen som er helt ulik dere i kropp/fasong/vekt?

Anonymkode: 72010...3b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er omtrent på din størrelse og jeg er veldig veltrent. Jeg foretrekker at mannen også er veltrent og slank. Lite kosemage er helt i orden, men han må være sterk og sunn. Ikke pga det visuelle, men fordi jeg må ha en aktiv mann som ikke er redd for å bevege kroppen sin og faktisk bruke denne. Jeg kunne aldri levd med en sofapotet :P 

Anonymkode: a1780...599

Skrevet

Jeg er 164cm og veier 54kg og er skikkelig lubben :P (Alt fettet er samlet på magen, ser faen meg ikke ut). Jeg vil gjerne ha en som enten er veltrente (gjerne sixpack) som da i kroppsfasong er stikk motsatt av meg, eller en med litt mage (mer som meg). Vil ikke ha en overvektig sofagris, da jeg lever et ganske aktivt liv. 

Anonymkode: fa0bf...8d8

Skrevet

Kommer vel an på hva man liker å se på, det. 

Jeg er 160 cm og mange flere kilo enn deg, men ingen tror jeg veier så mye, ser normal ut. Jeg var sammen  med en fyr som var noen få cm. høyere en  meg og veide like mye som deg TS. Det ble bare feil, for meg. Den fysiske tiltrekning forsvant fort. 

Nå er jeg sammen med en på nesten 190 cm. og litt over 100 kg, det er mer min smak. Veldig deilig med størrelsesforkjell synes jeg :rolleyes:

Men det burde jo være lett for deg å finne en fyr rent fysisk, for de fleste menn liker jo at jentene er mindre har jeg inntrykk av :) 

Skrevet

Bryr meg til en viss grad om kroppsfasong/vekt, fordi det sier noe om livsstilen til en person. Å prioritere helsen er en viktig verdi for meg. Har datet menn med et par kilo ekstra uten at det hadde noe å si, men direkte overvektig hadde vært en dealbreaker. 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 164cm og veier 54kg og er skikkelig lubben :P (Alt fettet er samlet på magen, ser faen meg ikke ut). Jeg vil gjerne ha en som enten er veltrente (gjerne sixpack) som da i kroppsfasong er stikk motsatt av meg, eller en med litt mage (mer som meg). Vil ikke ha en overvektig sofagris, da jeg lever et ganske aktivt liv. 

Anonymkode: fa0bf...8d8

Hvorfor snakke så nedsettende om overvektige mennesker? Det er ikke gitt at en sofagris er overvektig, og det er ikke gitt at en overvekig ikke er aktiv...

Anonymkode: d4f7d...aa4

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor snakke så nedsettende om overvektige mennesker? Det er ikke gitt at en sofagris er overvektig, og det er ikke gitt at en overvekig ikke er aktiv...

Anonymkode: d4f7d...aa4

Du har faktisk helt rett :) jeg burde skrevet at jeg ikke ønsker en slapp sofapotet. Jeg trenger en som er like aktiv som meg, eller omtrent lik, for at det ikke skal bli helt skjevt mtp interessert.

• Liker 2
Skrevet
37 minutter siden, Fiberhusk skrev:

Men det burde jo være lett for deg å finne en fyr rent fysisk, for de fleste menn liker jo at jentene er mindre har jeg inntrykk av :) 

Er dessverre ikke så enkelt nei. Får stadig høre at jeg er søt, pen, snill osv, men når jeg faller for en mann, sånne han plutselig ikke klar for forhold likevel, eller andre ting som ikke går på meg som person. Sier de da.

Jeg har gitt opp 😒

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dessverre ikke så enkelt nei. Får stadig høre at jeg er søt, pen, snill osv, men når jeg faller for en mann, sånne han plutselig ikke klar for forhold likevel, eller andre ting som ikke går på meg som person. Sier de da.

Jeg har gitt opp 😒

Tviler på at dette har med din størrelse å gjøre. For meg er denne størrelsen min store fysiske fordel. Menn elsker at jeg er liten, nett og feminin. Men oftest er dette nesten en bakdel, fordi de tiltrekkes av min kropp mer enn av meg som person.

Vil vel helle tro at de ikke føler en personlig match.

• Liker 1
Skrevet

Jeg driter milevis i hvordan kjæresten og jeg ser ut ved siden av hverandre. Jeg hadde vel som eneste kroppsfasongkrav at han ikke skulle være helsefarlig overvektig, og det kun fordi jeg ville ha en som tok vare på seg selv for helsas skyld. 

Jeg er veldig trent, trener mye styrke, og får spørsmål om jeg driver med bodybuilding. Samboeren min er type veldig høy og tynn. Han er 20 cm høyere enn meg, og veier 2 kg mindre enn meg ;) Og jeg er som sagt veldig veltrent, med definerte muskler. Det bryr meg fint lite. 

Anonymkode: cec56...e61

Skrevet

Hvis jeg er forelsket betyr ikke kroppsfasong noe for meg, men personlig syns jeg det er utrolig sexy med mage så om han er litt overvektig er det et klart pluss.

Anonymkode: aeb4d...d49

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gitt opp 😒

Jo, men det er jo OT i denne tråden, for det er jo ikke fordi du er lav og slank :) Men skjønner at det er veldig trist :klem:

Skrevet

Jeg kunne glatt blitt kjæreste med en overvektig. Det indre teller mest for meg.

Jeg var/er dessuten forelsket i en som er overvektig, men han vil ikke ha meg.

Vi er nok ganske like TS, både høyde/vekt og komplimenter, jeg får heller ikke kjæreste, hvis det er til noen trøst 

Skrevet

Er 1.71 og veier 55 kg selv. Kroppstype på kjæreste er ikke spesielt viktig, så lenge vi ikke snakker skinn og bein eller rund som en kule. Hvis hun er på min høyde og veier et sted mellom 50 og 80 går det vel helt fint.

Skrevet

Er 1.82 høy, 75 kg, kjæresten er vel 10 cm lavere aner ikke hva hun veier men hun er ekstremt slank, tipper 50-55kg om jeg må gjette til sammenligning med vektplater haha, men i hvert fall veldig mye tynnere enn meg

Skrevet (endret)

Nei

Endret av annebanane
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...