AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 Da er det første samtalen om en uke:) hvor fort kom dere igang etter samtalen? Noen som ble gravide på første gang?:) mannen min som har noe nedsatt kvalitet. hvor holder/holdt dete til?:) Anonymkode: 1322f...da0
ulvemamma Skrevet 28. januar 2016 #2 Skrevet 28. januar 2016 Jeg holder til i Stavanger området så går da til Haugesund sykehus. Var på samtale sist torsdag og fikk beskjed at det egentlig var ventetid helt til slutten av April. Men så hadde di masse avbestillinger så vi får komme i gang allerede i februar syklusen :-) veldig fornøyd og heldige der. Hadde forventet mye lenger vente tid. Skal vel begynne med sprøyter neste uke en gang tror jeg. Vi har kort protokoll. Hvor holder dere til?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #3 Skrevet 28. januar 2016 28 minutter siden, ulvemamma skrev: Jeg holder til i Stavanger området så går da til Haugesund sykehus. Var på samtale sist torsdag og fikk beskjed at det egentlig var ventetid helt til slutten av April. Men så hadde di masse avbestillinger så vi får komme i gang allerede i februar syklusen :-) veldig fornøyd og heldige der. Hadde forventet mye lenger vente tid. Skal vel begynne med sprøyter neste uke en gang tror jeg. Vi har kort protokoll. Hvor holder dere til? Så bra at dere fikk starte tidligere:) vi holder til i porsgrunn, der er det ikke noe særlig ventetid på behandling, kommer litt annpå syklusen jeg er i kanskje:) når har kort protokoll, tar man ikke nesespray da?:) Anonymkode: 1322f...da0
tinaballerina Skrevet 28. januar 2016 #4 Skrevet 28. januar 2016 Vi holder også til i Porsgrunn og vi hadde første samtale i oktober -15. Skulle egentlig komme i gang da, men jeg måtte fjerne en muskelknute først, så derfor ble det utsatt litt. Vi skal til samtale med sykepleier 2.februar og skal avtale hvordan det blir med medisiner og div, så da blir det vel oppstart feb/mars. Vi gleder oss og er veldig spente! Her er det også mannen som har nedsatt kvalitet. Spennende å følge andre i samme situasjon..
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #5 Skrevet 28. januar 2016 56 minutter siden, tinaballerina skrev: Vi holder også til i Porsgrunn og vi hadde første samtale i oktober -15. Skulle egentlig komme i gang da, men jeg måtte fjerne en muskelknute først, så derfor ble det utsatt litt. Vi skal til samtale med sykepleier 2.februar og skal avtale hvordan det blir med medisiner og div, så da blir det vel oppstart feb/mars. Vi gleder oss og er veldig spente! Her er det også mannen som har nedsatt kvalitet. Spennende å følge andre i samme situasjon.. Så spennende!:) gleder meg til å få noen svar og litt mer informasjon når vi skal på samtale. Vil gjerne høre hvordan det går med dere :D Anonymkode: 1322f...da0
tinaballerina Skrevet 28. januar 2016 #6 Skrevet 28. januar 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Så spennende!:) gleder meg til å få noen svar og litt mer informasjon når vi skal på samtale. Vil gjerne høre hvordan det går med dere :D Anonymkode: 1322f...da0 Var veldig spennende med den første samtalen synes vi. Da får man svar på ganske mye av de spørsmålene man har. Og det er MANGE! I hvert fall hadde jeg det. Også er det den gode følelsen man får av å ha kommet litt i gang. Jeg husker hvor vanskelig jeg synes det var når vi fikk beskjed om at sannsynligheten for å få det til selv var liten.. Jeg følte jeg var alene om det i hele verden, men det var jo langt fra sannheten! Er veldig spennende å følge med på andre i samme situasjon! Håper vi får det til alle sammen!
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #7 Skrevet 29. januar 2016 7 timer siden, tinaballerina skrev: Var veldig spennende med den første samtalen synes vi. Da får man svar på ganske mye av de spørsmålene man har. Og det er MANGE! I hvert fall hadde jeg det. Også er det den gode følelsen man får av å ha kommet litt i gang. Jeg husker hvor vanskelig jeg synes det var når vi fikk beskjed om at sannsynligheten for å få det til selv var liten.. Jeg følte jeg var alene om det i hele verden, men det var jo langt fra sannheten! Er veldig spennende å følge med på andre i samme situasjon! Håper vi får det til alle sammen! Ja vi gleder oss til å komme igang har en del spørsmål ja hehe, så blir godt å få svar på ting :D får håpe 2016 er året vi får det til Anonymkode: 1322f...da0
ulvemamma Skrevet 30. januar 2016 #8 Skrevet 30. januar 2016 Den 28. januar 2016 at 10.33, AnonymBruker skrev: Så bra at dere fikk starte tidligere:) vi holder til i porsgrunn, der er det ikke noe særlig ventetid på behandling, kommer litt annpå syklusen jeg er i kanskje:) når har kort protokoll, tar man ikke nesespray da?:) Anonymkode: 1322f...da0 Nei da har man forsovet en stabil syklus og da går man rett på sprøyter :-) blir spennende!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2016 #9 Skrevet 30. januar 2016 Gikk 5 mnd fra samtale til innsett på riksen da jeg var der i 2013. Kort protokoll. Gikk rett på sprøyter fordi jeg aldri har eggløsning/mens, så det var null poeng i å nedregulere. Var ingenting å regulere, kan man si. Anonymkode: f6514...761
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2016 #10 Skrevet 31. januar 2016 Fikk beskjed på Riksen at ventetiden mellom forsamtalen og oppstart er 5 mnd nå for tiden. Anonymkode: a46bb...9a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå