Gå til innhold

Tørr klitoris

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er helt avhengig av klitorisstimuli for å komme. Men for at det skal være godt, må det være nok fukt til at fingrene glir godt. Når han penetrerer meg får jeg ikke nok fukt, så klitoris er helt tørr, og jeg føler omtrent nada. Jeg prøver å få litt fukt fra skjeden, men penis er altså i veien. 

Hva gjør man da? Man har jo glidemiddel og spytt, men jeg er såpass sjenert og selvbevisst av meg at det var et kjempehinder bare å klare å ta på meg selv mens han så på. Jeg har prøvd å manne meg opp til å stikke en finger i munnen for å få spytt, men er redd han skal synes det er ekkelt.. 

Anonymkode: 82209...aad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han synes mest sannsynlig at det er kjempe deilig at du stikker en finger i munnen din/hans for fukt først. Det er min erfaring i hvert fall.

Anonymkode: fcd66...569

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde kjøpt glidemiddel. Fukt fra spytt holder ikke like lenge.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har glidemiddel, men det å tørre å dra opp flasken når vi er godt i gang har jeg ikke klart ennå. Føler det blir så kleint (som jeg føler med det meste..). 

Hvordan kommer man seg over den kneiken? Hvordan gikk dere frem da dere prøvde glidemiddel med kjæresten for første gang?

Anonymkode: 82209...aad

Skrevet

Jeg bare satte flaska på nattbordet og tok den i bruk. Skal sies at den var med mest for massasje av rygg/nakke sin del da.

• Liker 2
Skrevet

Han syns garantert ikke det er ekkelt at du stikker en finger i munnen for å fukte den! Menn syns det er kjempe sexy! Særlig om du "suger" litt på fingeren (de trekker paraleller til at du suger på pikken dems).
Men det aller mest handy her hadde jo vært om han spyttet på fingrene sine/fitta di og smørte klitten din mens han fingret den. Menn kan fint stimulere klitten med fingrene mens de penetrerer samtidig og med tanke på at det er lettere for han å legge rikelige mengder spytt der enn for deg så burde han gjøre det. Det er ikke flaut å be han om det og heller ikke flaut å ha en flaske glidemiddel ved senga :)

Anonymkode: fb1a8...544

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke logikken. Du syns ikke det er flaut å ligge der naken og vise alt du har, men å stikke en finger inn i munnen er flaut og ekkelt? Du ligger der svett, puster og peser. Kanskje musa lager en liten fiselyd når han penetrerer deg. Men neida, fingeren i munnen er mest flaut?

Anonymkode: 08576...03c

• Liker 3
Skrevet

Hehe, hvorfor er det flaut? Skjønner ikke helt det jeg heller, men glidemiddel kan du jo bruke først også. Si at du trenger litt smøring, han synes ikke det er rart sikkert. Hvis han synes det er rart må han jo være helt dum i hodet.

Anonymkode: fab3d...0cd

Skrevet

Synes det er utrolig sexy og opphissende når jenta først fukter fingrene sine - gjerne med et lekent blikk - for så å gi seg selv enda mer nytelse.

• Liker 3
Gjest Jokkmokk
Skrevet

Jeg bruker ikke glidemiddel til annet enn eventuell prevensjonsbruk, og jeg gjør til tider nærmest et show ut av spytt under oralsex.

Ok, kanskje ikke show- men jeg bruker det aktivt(og gjerne som pirrende faktor)fremfor å forsøke skjule det. Samme med avslutningsseansen.

Tror du skal ligge med rimelig mange før du treffer på en som reagerer på det du nevner, og misliker se at du lar det gli sakte nedover før du tar hele p**** i munnen igjen.

Glidemiddel blir for styrete for meg(sånn stort sett iallefall), men om det føles bedre gjør du bare det.

Skrevet

Eller stikk fingen du bruker i munnen hans. Deilig å smake på synes nå eg. Eller rett å slett få han til å trekke seg ut og masere cliten din med kuken en liten stund. 

Men første budet for deilig sex er komunikaskjon. Har du fortalt han att du trenger clit stimuli for å komme. Hva du synes er deilig. Husk det er ikke flaut. Blir bare så mye bedre etterpå. Litt teit å finne ut etter noen år at det en har gjort de siste årene ikke var helt rett. Snakk sammen. Kan hende han også har noe som han ønsker. 

Kos dere vertfall😉

• Liker 1
Skrevet

For et merkelig problem! Er også avhengig av fukt på klitten, spytt blir ikke nok. Pirrende kanskje, men ikke praktisk i lengden. 

Har alltid glidemiddel på nattbordet, og har aldri tenkt tanken at det er kleint. Like naturlig som smør på brødskiva. :P

Anonymkode: 73545...510

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...