Gå til innhold

C9 forever living

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det så sykt bra som de påstår. Det er vel kanskje ikke så rart man raser ned i vekt på 9 dager når man IKKE spiser omtrent??
Noen som selv har prøvd?? 
Er egentlgi litt imot slikt, men har fått tilbuden om å prøve så da hopper jeg i det :P

Anonymkode: 49aaf...498

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare vannvekt som forsvinner. Jeg kan fint gå ned 3-4 kg på to dager hvis jeg spiser veldig sunt. Og vann fyller ut kroppen, så at man merker cm forsvinner er jo heller ikke rart. Spesielt ikke siden de måler så mange steder, og plusser sammen. Så jeg sier: Juks og fanteri! Det er jo rett og slett en rensekur, og det kan man klare selv med vann, knekkebrød og magert pålegg. 

Anonymkode: 6709e...bed

• Liker 1
Skrevet

Bare tull :P greit om man faktisk vil faste for å faste. Men det er ingen superduper detox kur som renser kroppen din for fett og skit.

Du kan like gjerne drikke vann og spise sitroner i en uke :P

Produktet er også bare et forkledd pyramidespill.

Anonymkode: 63e21...e13

• Liker 2
Skrevet

Enig med de to over her. Hadde aldri giddet å bruke så mye penger på noe som gjør akkurat samme jobben som sunn mat eller gratis fasting.

Anonymkode: 59ad9...6fd

Skrevet

ikke sant. Disse centimeternte er jo helt ville. Men på disse før/etter bildene, er det jo utrolige forksjeller så. men som dere sier, man trenger ikke c9 for og klare det. 
men noen som har PRØVD da??

Anonymkode: 49aaf...498

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...