AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 Hei! Jeg er i en situasjon hvor jeg skal flytte til samme by som en jeg har kjent en god stund, type snakket sammen over ca 12 mnd nesten hver dag (jeg flytter ikke dit pga han, men jobb). Vi har tidligere snakket sammen om at vi egentlig passer veldig godt sammen, har samme interesser, verdier og tanker om ting. Men, siden jeg fikk kalde føtter ble vi enige om at vi bare skulle kjøre low key og være gode venner. Nå skal jeg flytte og han har tilbudt seg å møte meg på flyplassen og følge med til den nye leiligheten for å se hvordan det er. Jeg nevnte at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre den første helgen og han tilbø seg å være med å vise meg byen. Jeg, avvisende som jeg er sa at det gikk bra og han burde fokusere på jobb. Han spøker alltid om sex, snakket forleden ang om en quiz over hvordan nabo man er og det ene spørsmålet var 'lukker du vinduet når du har sex', og han begynnte med 'vi skal ikke lukke vinduet når vi skal ha sex'. Jeg vet akkurat hva han vil, men jeg er ikke et forholds menneske og er egentlig redd for hele greia. Blir avvisende og kald, spøker bort alt som har med det å gjøre. Jeg vet at vi som par hadde passet utrolig bra sammen, alle som er rundt vet akkurat det samme, og kompisene han har spurt han om han ikke bare kommer til å tilbringe natten. Men hver gang han begynner å vise interesse fryser jeg bare og blir helt kald. Det jeg lurer på egentlig er, hvordan kan jeg unngå å gjøre det samme når jeg flytter og vi får tilbringe tid sammen. For jeg vet at jeg liker han å. Noen gode råd å gi? Anonymkode: 1376e...82a
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #2 Skrevet 29. januar 2016 Hvorfor fryser du og blir helt kald? Det er dét du må finne ut av. Mannen er interessert, du har holdt ham på gress i 12 mnd, -og han er fortsatt interessert!-, du liker ham, dere passer sammen, du "inviterer " ham til å se leiligheten din... Hva er du redd for? Anonymkode: 3137a...890 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå