AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #1 Del Skrevet 28. januar 2016 Hei! Er det trygt å kjøpe hårprodukter fra blivakker/blush? Eventuelt om noen har noen andre nettsider å anbefale når det kommer til hårprodukter som er billig? Har lest at mange har dårlige erfaringer og mener at det som selges på blivakker/blush eller andre nettsider er falskt. Lurer veldig på dette da jeg har lyst til å kjøpe joico fra blivakker. Anonymkode: 153e8...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #2 Del Skrevet 28. januar 2016 Jeg er fornøyd med varene derfra hvertfall. Ikke gamle varer el noe annet tull. Det kan skje, men faktisk har det kun skjedd meg hos hudpleieklinikkene og parfymeri... Anonymkode: 43bc9...114 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #3 Del Skrevet 28. januar 2016 Rask levering og helt trygt fra blivakker. Du kan også handle fra ebay og strawberrynet til en mye billigere penge, men da er sendetiden lenger. Anonymkode: a4cf6...f41 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #4 Del Skrevet 28. januar 2016 Jeg har aldri opplevd problemer med gamle produkter fra verken Blush eller Bli Vakker. En gang sendte Bli Vakker feil produkt, men da jeg tok kontakt med kundeservice ble dette ordna veldig fort og greit, og jeg fikk beholde produktet som var feilsendt. Min erfaring er at begge disse firmaene tar kundeservice på alvor, så om det er noe galt med produktene (noe som kan skje uansett hvor man bestiller) så ordner de opp. Anonymkode: 6e395...89b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 28. januar 2016 #5 Del Skrevet 28. januar 2016 Jeg er fornøyd med begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #6 Del Skrevet 28. januar 2016 Har kjøpt mye fra blush og alltid vært fornøyd. Har ikke kjøpt så mye fra blivakker med ingenting å klage på der heller. Husk på at disse nettsidene tar kunder fra frisørsalonger og parfymerier. På anonyme forum kan de som har en interesse av å selge disse produktene uttale seg negativt om konkurentene, er hva jeg tenker. Ser du og på hvilke mengder disse to sidene selger ville det blitt reaksjoner dersom de selger falske produkter. Anonymkode: 02e4f...826 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Via Skrevet 28. januar 2016 #7 Del Skrevet 28. januar 2016 Har alltid vært fornøyd med varene fra både blivakker og blush. Har kjøpt merker som Joico, MD Formulations, EmerginC, Matis, Glominerals, The Balm 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 28. januar 2016 #8 Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) På 28.1.2016 den 1.37, AnonymBruker skrev: slettet Endret 3. oktober 2016 av soffapute 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 28. januar 2016 #9 Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) På 28.1.2016 den 2.37, AnonymBruker skrev: slettet Endret 3. oktober 2016 av soffapute 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #10 Del Skrevet 28. januar 2016 Tusen takk folkens! Da vet jeg at jeg trygt kan bestille hårprodukter fra både blivakker og blush. Hadde mine mistanker om at det for det meste er frisører som snakker negativt om det pga. de taper penger. Har jo også kjøpt mye sminke på begge sidene og alltid vært fornøyd med det så. Anonymkode: 153e8...8ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #11 Del Skrevet 28. januar 2016 Hva gjør dere for å sjekke at produktene dere kjøper aldri har blitt testet på dyr ? Anonymkode: 93227...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #12 Del Skrevet 28. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør dere for å sjekke at produktene dere kjøper aldri har blitt testet på dyr ? Anonymkode: 93227...895 Dette får du ta i ditt eget forum, har ingenting med denne tråden å gjøre Anonymkode: 153e8...8ff 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #13 Del Skrevet 28. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør dere for å sjekke at produktene dere kjøper aldri har blitt testet på dyr ? Anonymkode: 93227...895 Off topic; jeg googler alltid merket og "animal testing policy" på forhånd. Hvis jeg ikke finner noe der bruker jeg Dyretestet-appen eller Peta sin side. Er veldig mange oversiktlige lister over merker som tester. Anonymkode: 82cb7...828 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #14 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg kjøpte faktisk Joico K-Pak shampo+ balsam fra blivakker for en måneds tid siden. De gikk kjapt i retur. Har brukt Joico i mange år og vet hvordan det skal være. Men disse fra blivakker gjorde at håret så ut som basseng-hår etterpå, i tillegg luktet det rett og slett urin av håret etterpå. (Nei, jeg tuller ikke). Kjøpte også en annen shampo for å prøve noe nytt, og på den sto faktisk produksjonsdato og utløpsdato. Produsert i 2013, utløp juli 2015.. Den gikk og i retur. Klagde og fikk pengene tilbake. Jeg hevdet produktene var falske eller utløpt på dato, tilbakemelding var at det beklageligvis kunne ha oppstått en feil.. Hva "feilen" skulle være fikk jeg ikke noe videre opplysning om. Anyways, handler aldri derfra mer av sånne ting. Syns det er påfallende at flere produktserier de har der er langt billigere enn det man kan finne billig på f.eks. amazon.com.. Mitt tips for handle på nett er feelunique.com. Har handlet mine Joico produkter derfra i flere år, alltid fornøyd, men siden dollaren har steget fant jeg denne gangen at blivakker var såpass billig at like greit å bestille derfra. Men det var altså bortkastet. Min erfaring ihvertfall. Ved bestilling fra utlandet - vær obs på at en samlet ordre ikke overstiger 350kr inkl. frakt, ellers kommer moms og tollen i tillegg, og da blir det fort dyrere enn å kjøpe i salong. Anonymkode: fa268...ddb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 2. februar 2016 #15 Del Skrevet 2. februar 2016 Har aldri hatt problemer med blivakker. Jeg merker fort om det er forskjell på det jeg kjøper i butikk og på nett, så er overbevist om at jeg fikk de riktige varene Blush har jeg derimot fått noen dårlige/uekte produkter fra så det styrer jeg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poserose Skrevet 2. februar 2016 #16 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg handler nesten alt jeg bruker av hårprodukter og sminke på blush, blivakker og makeupmekka. Er veldig fornøyd og så vidt jeg vet har jeg ikke fått fake varer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 2. februar 2016 #17 Del Skrevet 2. februar 2016 Den 28. januar 2016 at 22.39, AnonymBruker skrev: Dette får du ta i ditt eget forum, har ingenting med denne tråden å gjøre Anonymkode: 153e8...8ff Ikke meg du siterte, men jeg må svare for det. Dyretesting eller ikke er da relevant i denne tråden!!! Ihvertfall om man bryr seg om dyr... For mange (deriblant meg) er det viktigste at produktene ikke tester på dyr. Jeg nekter å bruke noe som helles i øynene og testes på forsvarsløse, uskyldige dyr!!! Fins mange gode merker som ikke tester. Og for å svare på spørsmålet, ja det er trygt å handle hos bli vakker. Handler mye der, veldig fornøyd. Fått gammelt produkt en gang, men det kan skje i fysisk butikk og. Fikk pengene tilbake. Blush handler jeg ikke hos. Fått dårlige/gamle produkter der flere ganger og det var ikke snakk om å få byttet eller få igjen penger da jeg kontaktet dem. Orket ikke krangle, lar heller være å handle der. Blivakker er mye bedre uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jupin Skrevet 3. februar 2016 #18 Del Skrevet 3. februar 2016 Har ikke erfaring med blush.no, men har handlet fra blivakker. Dette var et sminkeprodukt fra theBalm, men produktet var ikke slik det skulle være. Det var for meg en repurchase, så hadde noe å sammenligne med. Produktet lignet på den ene øyenskyggen min fra MAC som fikk ligge i 7 år før jeg kastet den, som var blitt tatt på med oljete og skitne fingre. lkke en god opplevelse. Skrev dette i produktomtalen inne på blivakker, at jeg trodde produktet var gammelt e.l.; omtalen ble aldri godkjent, men de kontaktet meg og sa jeg fikk gavekort på nettbutikken tilsvarende beløpet. Mer strev enn det er verdt, så handler bare på feelunique og douglas nå. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #19 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg har handlet mye fra blivakker.no og har ingenting å klage på. Varene er tydelig ekte, de lukter og gir det resultatet som de skal. Er raske til å levere også. Anonymkode: 22d6b...c75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #20 Del Skrevet 3. februar 2016 16 timer siden, Enhjørning skrev: Har aldri hatt problemer med blivakker. Jeg merker fort om det er forskjell på det jeg kjøper i butikk og på nett, så er overbevist om at jeg fikk de riktige varene Blush har jeg derimot fått noen dårlige/uekte produkter fra så det styrer jeg unna. Nei, jeg har nettopp handlet fra Blush nå i går for første gang Hvordan vet om man om produkter er falske? Anonymkode: a6997...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå