AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Hei! Jeg er en jente på 20 år. For ca et halvt år siden kom jeg ut av et forhold på 2 år, og har levd et bra singelliv siden. Men så lastet jeg ned noen av disse datingsappene på telefonen og støtte på en jeg visste hvem var fra før. Jeg kjente han ikke spesielt godt, men vi klikket helt sykt bra med en gang. Han studerer i utlandet, men har lange ferier og er mye hjemme. Jeg har ikke møtt han alene før, men har planlagt å gjøre det når han kommer hjem om ca 2 uker. Vi skyper hver eneste kveld, gjerne halve natten. Men jeg er litt usikker på hva han vil med meg. Vi har planlagt masse sammen, og vi har utrolig bra kjemi. Men så er det dette med sex. Det er ofte et tema på skype, ikke at vi skal gjøre det. Men vi bare prater om det. Jeg er veldig tiltrukket av denne gutten, og vet ikke helt om det er galt av meg å vente til neste gang han kommer hjem, eller la det skje nå? Jeg er så betatt!! Han gjør meg gaal Anonymkode: c8172...831
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Gjør det du føler for der og da! Jeg trodde aldri jeg kom til å ha sex på første Tinderdate, men vi klikket så bra at vi nesten med en gang kastet oss over hverandre - vi er forresten kjærester i dag så det "ødela" ingenting Anonymkode: 8c2d6...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå