AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Jeg er så sliten, dritt lei av å tenke på at jeg kommer til å ende opp alene. Alene uten barn, noe jeg anser som et av punktene på å leve et lykkelig liv. Kanskje sliter jeg fordi jeg har vært sammen med to personer, to personer som har gått ryggen på meg og som den dag i dag har et barn hver. Mens jeg selv sitter her tomhendt, en selvtillit som unnskyld uttrykket er blåst langt til helvete. Ekstra sårt er det nok fordi jeg gikk gjennom en abort på grunn av han siste, han fortalte løgner om at han var kreftsyk og at ingen i verden ville noensinne være sammen med en som hadde barn fra før. Dette på toppen av at han en uke tidligere hadde fortalt meg at han hadde funnet ny, det ble for mye for meg dermed så jeg ingen annen utvei. Det er over et år siden den siste hendelsen, jeg er under utdanning, trives på den nye studieplassen, har fått venner likevel.. Jeg er bare 22 år og jeg føler at alle andre for både kjærester og barn (ja jeg er opprinnelig fra en liten by). Hvorfor må det være så jævla vanskelig å innse at man faktisk er god nok for noen, og at jeg faktisk ikke kommer til å ende opp alene? Aner ikke hva jeg vil med dette innlegget, trenger bare noen gode råd. Det er vanskelig å snakke med noen venner eller familie om det, fordi det alltids er folk som har gått gjennom verre ting enn dette, vil liksom ikke plage de med mine små bagateller om at jeg har tanker om at jeg ikke er god nok. Anonymkode: 34800...b99
Fjaselina Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 22. Du har maaaaange år på å finne den rette og lage barn med vedkomande. Du er altfor ung til å resignere☺
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 3 minutter siden, Fjaselina skrev: 22. Du har maaaaange år på å finne den rette og lage barn med vedkomande. Du er altfor ung til å resignere☺ Ja, huff jeg er jo i grunn det må ha en ekstremt gammel sjel eller noe . -Ts Anonymkode: 34800...b99
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Herlighet, livet ditt har knapt begynt jente. Du har mange gode år og menn å være med i fremtiden! Det er desuten ganske uansvarlig av de 22 åringene som får barn nå når de omtrent er et barn selv og ikke ferdig med hverken utdanning eller har levd fra seg sitt eget liv. De kommer til å angre. Anonymkode: ca257...9ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå