Gå til innhold

Kline og kose uten at det fører til sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på med en fyr nå. Liker han veldig godt! Men når vi kliner og koser så ender vi alltid opp med å ha sex. Jeg sier alltid "skal vi fortsette på soverommet?" Jeg har hatt endel FF så jeg vet ikke om jeg er så vant til at å kline og kose skal føre til sex. Jeg tror det ville vært bra for oss at det ikke alltid fører til sex og samleie. Hva tenker dere? Jeg liker han som sagt veldig og ønsker ikke at han skal miste interessen for meg. 

Anonymkode: a9506...86a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klin og kos litt ute da vel. Da er det ikke så lett å havne i senga med en gang. :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg klarer ikke kline og kose uten at det fører til sex hehe. Nussing går bra, men starter vi først å kline og klå så greier jeg ikke styre meg. Ser vi film sammen i skje for eksempel og stryker på hverandre , er det lite av filmen jeg greier å konsentrere meg om for vil bare snu meg og kysse og er kåt og tenker på sex med en gang :P Hilsen jente 27

Anonymkode: fe934...1e2

• Liker 2
Skrevet

Signerer hun over. Jeg hadde blitt litt skuffet om klining og kosing ikke førte til sex nesten hver gang i et fersk forhold.

Anonymkode: 303b8...fe1

• Liker 2
Skrevet

Da får jeg bare la lysten styre 😜

Anonymkode: a9506...86a

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Signerer hun over. Jeg hadde blitt litt skuffet om klining og kosing ikke førte til sex nesten hver gang i et fersk forhold.

Anonymkode: 303b8...fe1

Jeg er nysgjerrig på om mennene her også ser det sånn??
For det virker litt som at mange menn syns det kan bli litt vel mye sexfokus og sex i startfasen, når man ikke engang klarer å se ferdig en film uten å prøve å få han skamkåt fordi man er så kåt selv :P

Anonymkode: fe934...1e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...