AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Jeg trenger ny pute, men skjønner ikke hva jeg skal lete etter. Skjønner at jeg må gå i butikken og teste, men trenger litt tips for å komme i gang. Vil helst ikke ha dun tror jeg. Liker ikke følelsen og har erfaring med at fjærene kommer ut. Med forbehold om at jeg kun har prøvd dårlig dun. Vil heller ikke ha tempur. Jeg trenger en pute som er medium/lav og som er litt fast. Liker ikke store myke puter som hodet synker ned i. Hjelp? Anonymkode: dde78...f52
Enamorada Skrevet 28. januar 2016 #3 Skrevet 28. januar 2016 Du bør tenke på fyllet, størrelse og vekten.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #4 Skrevet 28. januar 2016 Det er de rådene jeg har googlet meg frem til. Finn ut om du vil ha tynn, medium eller tykk og spør i butikken. Men hvilke butikker? Og er det ikke forskjell på kvalitet? Anonymkode: dde78...f52
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #5 Skrevet 28. januar 2016 Du vet jo hva du vil ha? Fiberpute som er medium høy, og fast? Det er jo bare å spørre etter en slik i butikken, det? Anonymkode: 860fb...8bb
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #6 Skrevet 28. januar 2016 Greit. Jeg skjønner at jeg er dum som ikke skjønner at alle puter er like og at det åpenbart ikke er kvalitetsforskjeller. Da går jeg bare på IKEA og kjøper den billigste medium puta de har. TS Anonymkode: dde78...f52 1
Frida Skrevet 28. januar 2016 #7 Skrevet 28. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit. Jeg skjønner at jeg er dum som ikke skjønner at alle puter er like og at det åpenbart ikke er kvalitetsforskjeller. Da går jeg bare på IKEA og kjøper den billigste medium puta de har. TS Anonymkode: dde78...f52 De har stort utvalg i puter på Ikea, og de har puter for hvordan du ligger og sover, på siden, på ryggen eller magen. Jeg har ikke kjøpt puter der, men vet de har mange typer og i mange prisklasser. Så om du bor nær en Ikea så er det kanskje verdt å ta en kikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå