Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! 

Jeg trenger tips til gode hårpleieprodukter - shampoo, hårkur, balsam og varmebeskyttendespray. Eventuelt andre produkter også. En frisør anbefalte Joico (den som inneholder 80% fuktighet og 20% proteiner, tror jeg), men altså... Det var litt i det dyreste laget syns jeg :fnise:

Håret mitt er krusete og krøllete, og jeg ønsker å roe ned håret. Retter håret ca. 1 gang i uken. Har farget hår.

Fortell gjerne litt om produktet/produktene; funksjon, hvordan det brukes, pris, osv. Setter utrolig stor pris på om dere kan gjøre det.

Håper alle får en fin onsdagskveld :hjerte:

Takk på forhånd :) 

Skrevet

Sjekk ut på blivakker,  blush osv. Billigere og ofte tilbud osv. Håret mitt er reddet og lommeboken min glad. 

Anonymkode: bbb7a...f0d

Skrevet

kjøp produkter fra fks feelunique! Gjerne også blivakker og blush når det er tilbud. Ellers har jeg begynt å bruke kokosolje i håret over natten noen ganger i uken. Det koster litt på helsekost/vita/europris osv, men på innvandrerbutikker har jeg hørt det er billigere :) 

Skrevet
28 minutter siden, marizz skrev:

kjøp produkter fra fks feelunique! Gjerne også blivakker og blush når det er tilbud. Ellers har jeg begynt å bruke kokosolje i håret over natten noen ganger i uken. Det koster litt på helsekost/vita/europris osv, men på innvandrerbutikker har jeg hørt det er billigere :) 

Jeg kjøpte kokkosoljen min på innvandrerbutikk og den kostet 45kr! Bruker den også på leggene og ansiktet om natten; vidunderkur!

Skrevet
7 timer siden, Habbis skrev:

Jeg kjøpte kokkosoljen min på innvandrerbutikk og den kostet 45kr! Bruker den også på leggene og ansiktet om natten; vidunderkur!

Kjøpte min krukke på europris til 100 kr, men neste gang blir det nok å finne en innvandrerbutikk ja :) Kokosolje kan brukes til sååå mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...