Gå til innhold

sex på festival straffer seg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at det er mulig!! Jeg har siden sommeren 2015 slittvmed ekstrem kløe på hele kroppen. Utslett og kløe. Nå har jeg igjen møtt mannen jeg "forelsket" meg i på en festival den sommeren. Han sliter med nettop det samme. Så dro jeg til hudlege for legen min kunne ikke skjønne hva dette var. Allergimedesin og kortisonkremer duger ikke. Så har barnet mitt også fått det samme de siste ukene. Jeg vet det må være noe smittsomt.  Hudlegen ba meg etter 1 minutt om å begynne behandling av skabb!! SKABB FOR FAAN! behandlingen skal bekrefte eller utelukke skabb. Men jeg er nesten 100% sikker på at dette må være en skabbtype utslett. Skabb for faan.. hvordan er det mulig. Det er joben sykdom for dyr!!! Beskytt dere jenter selv hvor full du er. Alltid bruk beskyttelse mot sykdommer!! 

Anonymkode: b5622...917

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må gå med kondomdrakt slik som skiløpere/flyvere har!! 😂😂😂

• Liker 7
Skrevet

Fikk det ifjor etter en ONS. Et helvete å bli kvitt! 

Anonymkode: bf4bd...57b

Skrevet

Skulle til å si "etter den søte kløe kommer den sure svie", men det blir jo helt feil i dette tilfellet xD 

Anonymkode: f615b...02c

• Liker 2
Skrevet

Stakkars unge... 

Anonymkode: db5c2...26a

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars unge... 

Anonymkode: db5c2...26a

Det smitter like lett som lus, er strengt tatt ikke verre enn det. Man kan få det uten å ha sex også, feks. kan man få det via barnet sitt hvis barnet er smittet av et annet barn. Bare ved kroppskontakt. Holde hender er noe som gjør at det lett smitter da de ofte legger egg på hendene. 

• Liker 1
Skrevet

Hva faen....

Anonymkode: 186d3...7df

Skrevet

KJIPT !!!!
Men skabb kan smitte gjennom klær og tepper også ikke bare kroppskontakt så er vanskelig å beskytte seg mot....

Kan du se skabbgangene og sånn, eller er det mer en usynlig kløe og eksem du har?

Anonymkode: 1f3e1...741

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

KJIPT !!!!
Men skabb kan smitte gjennom klær og tepper også ikke bare kroppskontakt så er vanskelig å beskytte seg mot....

Kan du se skabbgangene og sånn, eller er det mer en usynlig kløe og eksem du har?

Jeg har ikke noe skabbgang, derfor er dette en testbehandling vi tar nå. Ekstremt slitsomt, må kokvaske alt av sengetøy hver dag osv og finne alternative sittesteder til sofa og madrasser er ubrukt i 5 dager for å la skabbmidden dø ut i alt av stoff i hus. Burde nesten bare tatt inn på hotell en uke :/  usynlig kløe, men den er ekstrem. Og det er blemmete utslett, som kommer og går. Hender, føtter, legger og lår, rumpe, mage, pupper og armer. Altså overalt. På meg. Ungen har det kunn på hender å føtter. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk det ifjor etter en ONS. Et helvete å bli kvitt! 

Huff ja det tror jeg på.. startet behandling nå i går. Håper å bli kvitt dette. 

Skrevet

Skabbg-g-ganger?!!?! :sjokk:

Anonymkode: bacd1...d4b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skabbg-g-ganger?!!?! :sjokk:

Anonymkode: bacd1...d4b

😂 ja du vet... når du går som en krøpling med bøyd rygg å et ben på slep. 😂😂

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke noe skabbgang, derfor er dette en testbehandling vi tar nå. Ekstremt slitsomt, må kokvaske alt av sengetøy hver dag osv og finne alternative sittesteder til sofa og madrasser er ubrukt i 5 dager for å la skabbmidden dø ut i alt av stoff i hus. Burde nesten bare tatt inn på hotell en uke :/  usynlig kløe, men den er ekstrem. Og det er blemmete utslett, som kommer og går. Hender, føtter, legger og lår, rumpe, mage, pupper og armer. Altså overalt. På meg. Ungen har det kunn på hender å føtter. 

Hvordan blemmete utslett da? Mange blemmer på samme område eller en og en? Det kan ikke være mollusker da? Det hadde jeg og jeg var overbevist om at det var skabb i starten pga kløen...

Skrevet

Det er viktig å være forsiktig, men det er ikke alt man kan beskytte seg mot. På festivaler blir det alltid endel sex, og det er lett å glemme seg når man er full og kåt :) Men godt poeng TS 

Skrevet

Haha, huff. Får satse på at det går over nå. Broren min kom hjem med skabb etter roskilde i fjor og smitta halve familien. Jeg slapp heldigvis unna, så ikke godt ut.

Anonymkode: 7cce9...85a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...