AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Jeg kom ut som bifil for et drøyt år siden, har vært sikker på at jeg liker jenter helt tilbake til 12års-alderen (6 år siden nå), men jeg har aldri turt å spørre en jente ut. Bare flørtet o.l. påvirket av alkohol. Nå har jeg bestemt meg for å spørre en jente jeg ikke kjenner om hun vil være med på date.. Men, hvordan skal jeg spørre? og hva skal jeg spørre om? hvordan date? har vært avstandsforelsket i hun over lenger tid nå, og jeg vet at hun er lebisk, så det er ikke noe problem der. Har forsovet aldri spurt en gutt ut heller, så er svært lite erfaren på den kanten. Takk for svar! Anonymkode: ada9f...f7b
Gjest 2Bhonest Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 (endret) Blir du med å tar en kopp kaffe eller noe annet godt i en kopp eller glass? Funker for begge kjønnene. Endret 27. januar 2016 av 2Bhonest
Gjesten Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Hva liker du å gjøre? Spør henne om hun vil bli med å ta en kaffe/øl en dag f.eks. Trenger ikke være noe mer hokus pokus enn det
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Har du lyst til å møte meg, bli litt kjent over en kopp kafe. Anonymkode: 259db...6ab
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 Bare å spørre rett ut "Hei, har lenge vært nysgjerrig på deg , lyst til å ta en kaffe/øl/gåtur en dag? " Anonymkode: 79a7d...3c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå