Kongekronen Skrevet 27. januar 2016 #1 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) Slettet Endret 1. februar 2016 av Kongekronen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Del Skrevet 27. januar 2016 Bare reis deg opp og gå. Hvis de ikke respekterer deg eller bryr seg om deg, hvorfor skal du sitte der og bry deg om de? Når de spør hvor du skal så sier du bare at de tydeligvis er opptatte og at det ikke er noe vits å sitte alene. Anonymkode: bfa54...ae5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 27. januar 2016 #3 Del Skrevet 27. januar 2016 Send venninnen du er sammen med en melding om at du holder på å kjede vettet av deg og vurderer å dra hjem. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kongekronen Skrevet 27. januar 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 27. januar 2016 (endret) . Endret 1. februar 2016 av Kongekronen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Del Skrevet 27. januar 2016 1 minutt siden, Kongekronen skrev: Takk for tips, men problemet er at vi ofte er hos meg. Jeg skulle bare ønske jeg fikk dem til å innse at mobilen ikke må være midtpunktet. Da reiser du deg og åpner døra og ber dem gå. Neste gang har du mobilkurv som de legger mobilen oppi når de ankommer. Så kan de få den tilbake når de skal hjem. Venter de en viktig tlf kan de ha høy lyd på innstilt på vedkommende som ringer og ha lydløs på resten. Funker fett. Anonymkode: 31b94...438 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lostpenguin Skrevet 27. januar 2016 #6 Del Skrevet 27. januar 2016 Her i huset har vi mobilfri-sone når vi har avtalt noe spesielt, som f.eks filmkveld/jentekveld. Mobilen blir igjen i gangen, selvfølgelig med lyden på slik at de hører om telefonen ringer. Og det er selvsagt også lov til å gå og sjekke telefonen en gang i blandt. Som regel er det ikke noe problemer med det i det hele tatt. Det samme gjelder selvfølgelig også meg. Ingen som har hatt noe problemer med det, og heller fått positive tilbakemeldinger for det etter vi forsøkte et par ganger, og at de også setter pris på å ha fri fra mobilen et par timer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kongekronen Skrevet 27. januar 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 27. januar 2016 Dette skal jeg prøve i helgen! Har forsøkt med mobilkurv tidligere med middels hell, men hvis jeg forklarer dem at jeg faktisk synes det bortkastet tid å være sammen dersom vi egentlig ikke er sammen vil de kanskje forstå. Helt sykt at dette er et tema egentlig. Jeg skal prøvde det hjemme også, for foreldrene mine kan også noen ganger være minst like mobilavhengige. Call me old fashioned, men jeg synes det er mye koseligere å snakke sammen enn å stalke Kylie Jenner på instagram 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #8 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg pleier å si i fra skikkelig, men hyggelig, og da pleier de som regel å legge det bort. Handler litt om å finne en god dynamikk tror jeg, som folk nevner over her. Er selv veldig ops på å ikke bruke telefonen, og pleier å glemme den helt når jeg er med venner/venninner - er man på vors etc, gjør noe aktivt! Vi pleier å leke leker som charades og mimeleker, og det f.eks. holder oss i "nuet" og er veldig gøy:-) Nå er jeg 20 år da, så vet ikke hva slags dynamikk dere har. Anonymkode: 22eef...657 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #9 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg synes det er direkte respektløst.Og det sier jeg i fra om også. Tlf min ligger som regel i jakkelomma i gangen eller lignende når jeg er på besøk. Vis det er akutt så er det ingen som sender meldinger, da ringer de flere ganger å jeg hører det vis det blir vill ringing . Typen min slår av tlf når han er med meg, og jeg gjør det samme. Anonymkode: a347e...55b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreamerspalace Skrevet 27. januar 2016 #10 Del Skrevet 27. januar 2016 Har det på samme måte.. Er så slitsomt og unødvendig, synes jeg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #11 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg avviser telefonsamtaler når jeg er med andre og svarer ikke på meldinger med mindre det haster. Har sagt fra til et par vennnider noen ganger at de får se å legge fra seg mobilen "klarer du ikke la skjermen være i fred eller?" "jeg kan like gjerne gå om du bare skal sitte på mobilen" "duh, ta å ro ned med den tastinga, kan du ikke spille når du kommer hjem i stedet for når du er med meg?" og de har skjerpet seg heldigvis. Anonymkode: fe4c9...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kongekronen Skrevet 28. januar 2016 Forfatter #12 Del Skrevet 28. januar 2016 Tusen takk for mange gode tips. Jeg håper at mine venninner kan ta det til seg og bli flinkere på å være tilstede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå