Gå til innhold

Mannlig barne og ungdomsarbeider. Er det godt nok?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg tenker at det er kjempepositivt. Min samboer jobber selv i et omsorgsyrke (med barn) og det er noe som virkelig fanget interessen min. Ikke bare er samboer veldig flink med barn, han har mye kunnskap rundt det å jobbe med barn og han er veldig omsorgsfull. Kunne ikke funnet bedre mann, det er jo akkurat det jeg har sett etter. :) 

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet
Den 28.1.2016 at 23.54, Snublefella skrev:

Jeg blir nok ikke singel igjen ;) 

Lykke til du og, jeg regner ikke med at du opprettet denne tråden uten grunn,,, du spør oss om du er god nok, om yrket ditt har status nok, og at det er problem at du ikke tjener nok...  

En person som er trygg på seg selv og sitt yrkes valg har liksom ikke behov for å spørre om slikt ;). Jeg svarte deg på ditt spørsmål i likhet med mange andre... og som du ser så er ikke jeg den eneste som svarer at svaret på spørsmålene er nei. 

Jeg lar det bli siste ord fra meg :) 

Nei, jeg er usikker på meg selv. Det innrømmer jeg glatt.

De aller fleste kommer jo med positive svar her, og jeg har ikke problemer med at noen sier at det ikke er godt nok for dem. Men det var bare måten du gjorde det på. Du prøvde åpenbart å provosere. Derfor kom jeg med litt personangrep, og det beklager jeg. Men når enkelte hersketeknikker dukker opp klarer jeg ikke dy meg. Jeg lar meg ikke pille på nesen:-)

Til dere som har kommet med positive svar, sier jeg bare takk! Har blitt mye negativt fokus fra meg i denne tråden, så beklager at jeg ikke har sitert dere som har kommet med positive svar. Dere har jo vært i overveldende flertall, så kunne jo uansett ikke ha svart dere alle:-)

Anonymkode: 2e55a...099

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...