Renate1990 Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Før jul møtte jeg en gutt på Tinder som jeg har begynt å bli veldig betatt av. Første gang vi møttes hadde han tid til å møte meg 3 ganger samme uka. Det tok veldig lang tid før 4. date, men da spurte jeg om han har datet noen etter meg. Han innrømte at det hadde han. Han hadde møtt ei ny fra Tinder, men han sa jeg var søtere og at han ikke hadde tenkt til å møte henne igjen. Jeg innså til slutt at det var jeg som tok mest kontakt, og at han kanskje ikke var så interessert. Jeg begynte selv å spille Tinder igjen, men har enda ikke orket å møte noen nye etter ham. Til slutt kontaktet han meg. Han skrev at han så meg på Happn og lurte på om jeg er i nærheten. Jeg svarte at greia han og jeg har ikke funker for meg. Enten må vi bare være venner eller så må vi være "exclusive" i betydningen av at vi kun dater hverandre og ingen andre noen uker frem i tid til vi finner ut hva vi har. Han valgt exclusive, og jeg slettet alle datingappene fra telefonen min, men jeg syns han er veldig dårlig på å gi meg noe som helst oppmerksomhet Det er fortsatt jeg som tar mest kontakt, han forflyttet også daten vi skulle ha flere dager frem i tid, og han bruker av og til lang tid på å svare. Så i går lastet jeg ned Happn, bare for å se om han hadde vært aktiv der. I dag sjekket jeg igjen. Han har vært aktiv der flere ganger i dag. Bør dette være dealbreaker eller skal jeg gi han en sjanse? I mitt hode var i alle fall å slette datingappene naturlig del av å være exclusive eller? Hva hadde dere gjort hvis dere var meg? Jeg er ikke interessert i å date en som bare har meg som en slags "reserve" i tilfelle han finner noe penere og tynnere på disse appene. 1
Mestertyven Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Altså at fyren juger til deg burde jo være dealbreaker. At kravene dine er urimelige er en annen sak. 5
EvaLena Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Dette skurrer i mine ører, hadde ikke klart å stole på han. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Du blir holdt på gress Dealbreaker helt klart. Anonymkode: 0ca26...e7b 3
kisskissbangbang Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 Dealbreaker. Han er ikke eksklusiv med deg, men vil gjerne ha deg der frem til han finner noen bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #6 Skrevet 27. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du blir holdt på gress Dealbreaker helt klart. Anonymkode: 0ca26...e7b 1 time siden, kisskissbangbang skrev: Dealbreaker. Han er ikke eksklusiv med deg, men vil gjerne ha deg der frem til han finner noen bedre. Dette. Action speaks louder than words Anonymkode: 4cbaa...0db 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #7 Skrevet 27. januar 2016 Kan du ikke bare la være å ta kontakt og se hva han gjør? kanskje han er aktiv for å se om du er aktiv? DET kan det fort bli rot av! DU må rett og slett ta et valg, ikke minst bestemme deg for om du stoler på han eller ikke.. Anonymkode: 7bdba...866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå