Hundejente Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Noen som har sett "Den gode dinosaur" (går på kino nå) med små barn? Det står aldersgrense 6 år, men det er nok mest fordi det kan være vanskelig for yngre å få med seg alt innholdet. Men etter å ha sett på traileren tror jeg allikevel min treåring vil ha glede av å se den, pluss at det er superstas å gå på kino. Any thoughts?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Ja, det skal gå fint. Om h*n klarer å sitte i ro så lenge. Anonymkode: 6be68...c47
michi88 Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 min 3 åring har vært og sett den. Han elsket det og ha snakket om den i dagesvis. Men pass på å ta med noe å sitte på. Vi måtte sette vår på sekken så han skulle klare å se over setene.
Gjest Runforit Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 En liten baby grevling blir brutalt revet i filler og spist, dinosaurer er blitt "mennesker" og mennesker er degradert til en hunder. Synes filmen var dårlig og langt ifra Pixar Disneys tidligere filmer.
Hundejente Skrevet 27. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2016 Tror gutten min vil like den. Hos oss setter vi både hunder og mennesker veldig høyt, så det skal nok gå bra. Kan muligens bli litt lang, men da får vi ta oss en rusletur utenfor. God idé med noe å sitte på!
Gjest Runforit Skrevet 28. januar 2016 #6 Skrevet 28. januar 2016 9 timer siden, Hundejente skrev: Tror gutten min vil like den. Hos oss setter vi både hunder og mennesker veldig høyt, så det skal nok gå bra. Kan muligens bli litt lang, men da får vi ta oss en rusletur utenfor. God idé med noe å sitte på! Er ikke poeng med at "hunder" settes høyt. Poenget er at filmen er dårlig, dårlig, skript, dårlig historie, en del død og vold på en helt annen måte enn f.eks Løvenes Konge. Jeg er stort Disney fan og samler på Disney, men denne filmen var søppel. Men det er min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå