Gå til innhold

Cipralex..?

meg20

Anbefalte innlegg

Har begynt på lykkepillen Cipralex idag.. Og lurer på om noen her inne har gått eller går på den pillen som kan dele sine erfaringer med meg??

Hvordan den virket på dere og bivirkinger og slikt??

Har den funka på noen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har prøvd flere lykkepiller, deriblant fontex. Cipralex er det eneste som har fungert for meg, og den har fungert bra.

Har ikke opplevd noen bivirkninger, og jeg har gått på dem et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min andre dag på cipralex idag.. vet ikke om jeg inbiller meg at det funker.. legen sa at det kunne ta 2 uker... men prøver å tenke på hvordan det blir om en uke da typen min reiser og det blir da slutt.. så det føles bedre å tenke på det nå... det kribler litt i magen hele dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

At tro kan flytte fjell....eller at det å fokusere på noe annet, kanskje nettopp gjennom det at du har fått piller vil gjøre at du føler deg bedre.

Det tar fra 2-6 uker før antidepressiva virker inn på serotoninnivået i sentralnervesystemet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk på cipralex for et år siden. de første ukene var jeg trøtt og kvalm, men det gikk over. jeg ble helt følelsesmessig avstumpa og hadde absolutt ingen bølgedaler, hverken opp eller ned. sluttet på dem pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...