meg20 Skrevet 12. oktober 2004 #1 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har begynt på lykkepillen Cipralex idag.. Og lurer på om noen her inne har gått eller går på den pillen som kan dele sine erfaringer med meg?? Hvordan den virket på dere og bivirkinger og slikt?? Har den funka på noen her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #2 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har prøvd flere lykkepiller, deriblant fontex. Cipralex er det eneste som har fungert for meg, og den har fungert bra. Har ikke opplevd noen bivirkninger, og jeg har gått på dem et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg20 Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det er min andre dag på cipralex idag.. vet ikke om jeg inbiller meg at det funker.. legen sa at det kunne ta 2 uker... men prøver å tenke på hvordan det blir om en uke da typen min reiser og det blir da slutt.. så det føles bedre å tenke på det nå... det kribler litt i magen hele dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #4 Del Skrevet 13. oktober 2004 Tro meg - du kjenner ikke virkning etter to dager! Men placebo har stor effekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg20 Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 13. oktober 2004 Tro meg - du kjenner ikke virkning etter to dager! Men placebo har stor effekt PLACEBO? hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #6 Del Skrevet 14. oktober 2004 At tro kan flytte fjell....eller at det å fokusere på noe annet, kanskje nettopp gjennom det at du har fått piller vil gjøre at du føler deg bedre. Det tar fra 2-6 uker før antidepressiva virker inn på serotoninnivået i sentralnervesystemet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg20 Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 15. oktober 2004 må si at jeg er forferdelig trøtt HELE dagen fra den dagen jeg begynte på pillen... gjesper hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. oktober 2004 #8 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg gikk på cipralex for et år siden. de første ukene var jeg trøtt og kvalm, men det gikk over. jeg ble helt følelsesmessig avstumpa og hadde absolutt ingen bølgedaler, hverken opp eller ned. sluttet på dem pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå