AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Jeg kjenner en person som kjører utrolig farlig og ansvarsløst. Vi har gått på samme skole, og jeg har sett hvordan han kjører rundt på parkeringsplassen i veldig høy hastighet, samt morer seg ved å sladde osv. når det er både er dårlig plass (mange biler) og ungdommer som går til og fra bilene sine. Og her om dagen møtte jeg han selv, og vi snakker ikke om 5-10-15 km over fartsgrensa her altså. Jeg var på vei hjem, kjørte på en vei med fartsgrense 40. Jeg hadde faktisk nettopp stoppet ved et gangfelt fordi en del barn skulle krysse veien hjem fra skolen. Jeg hadde sikkert kjørt 10 meter før jeg møtte på denne "tøffasen", som kom rundt svingen i, hvis jeg skal gjette, mellom 80 og 100 km/t. Det var utrolig skremmende da han kom utrolig brått på i svingen og resten av veien er naturligvis ikke laget for den hastigheten heller. Jeg fikk helt hjertebank, og jeg kom til å tenke på de barna lenger ned. Han hadde aldri i verden rukket å stoppe for dem. Det er jo i tillegg vinter og ganske vått og glatt føre. Jeg er ikke den eneste som har bemerket meg kjøringen hans, og har også hørt at han har blitt stoppet av politiet før. Men altså, er det noe jeg kan gjøre med dette? Han burde overhode ikke få kjøre bil, han setter hele nabolaget i fare. Anonymkode: 85296...8a4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 når du veit hvem det er så sladrer du så klart til politiet! skal folk bare få holde på da eller? en gang kommer det til å gå liv Anonymkode: 1f997...f72 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Snakker vi om samme person? Jeg var nylig i kontakt med politiet angående noe tilsvarende. Beskjeden fra politiet er at de ikke kan gjøre noe, før de selv ser uforsvarlig kjøring. På spørsmål om noen måtte bli drept, fikk jeg ikke noe reaksjon. Anonymkode: ad22c...2f3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Hvis du ikke sier det kommer du til å ha dårlig samvittighet for at du ikke sa fra om noen blir alvorlig skadet eller dør. Anonymkode: 996a7...086
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: når du veit hvem det er så sladrer du så klart til politiet! skal folk bare få holde på da eller? en gang kommer det til å gå liv Anonymkode: 1f997...f72 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakker vi om samme person? Jeg var nylig i kontakt med politiet angående noe tilsvarende. Beskjeden fra politiet er at de ikke kan gjøre noe, før de selv ser uforsvarlig kjøring. På spørsmål om noen måtte bli drept, fikk jeg ikke noe reaksjon. Anonymkode: ad22c...2f3 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke sier det kommer du til å ha dårlig samvittighet for at du ikke sa fra om noen blir alvorlig skadet eller dør. Anonymkode: 996a7...086 Så klart har jeg veldig lyst til å dra ned på politistasjonen, men jeg regner med å få samme beskjed som deg. Har heller ingen bevis. TS Anonymkode: 85296...8a4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #6 Skrevet 27. januar 2016 Prøv om du kan få filmet dette da? Anonymkode: ad22c...2f3 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #7 Skrevet 27. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv om du kan få filmet dette da? Anonymkode: ad22c...2f3 Det hadde vært en lettelse å få det på film, ja. Men vi går ikke lenger på samme skole, og jeg er sjeldent ute å kjører så sannsynligheten for å treffe på han er ganske liten. TS Anonymkode: 85296...8a4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #8 Skrevet 27. januar 2016 Hva er den første bokstaven på denne byen? Anonymkode: 89d3b...6fc
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #9 Skrevet 27. januar 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er den første bokstaven på denne byen? Anonymkode: 89d3b...6fc N Anonymkode: 85296...8a4
Poserose Skrevet 27. januar 2016 #10 Skrevet 27. januar 2016 Jeg hadde tipset politiet. Da har de det registrert til de faktisk tar han og straffen kan kanskje bli strengere?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #11 Skrevet 27. januar 2016 2 minutter siden, Poserose skrev: Jeg hadde tipset politiet. Da har de det registrert til de faktisk tar han og straffen kan kanskje bli strengere? Politiet verken registrerer eller kan gjøre noe som helst, før de ser selv hva som skjer. Anonymkode: ad22c...2f3
Poserose Skrevet 27. januar 2016 #12 Skrevet 27. januar 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Politiet verken registrerer eller kan gjøre noe som helst, før de ser selv hva som skjer. Anonymkode: ad22c...2f3 De kan jo huske det, hvis det er et lite sted. Har hørt om tilfeller hvor politiet har brukt en hel kveld på å vente et sted de vet en råkjører skal kjøre forbi bare for å få tatt han.
Ms.Sommerfugl Skrevet 27. januar 2016 #13 Skrevet 27. januar 2016 Du vet om en mann som kjører som et svin, og mest sannsynlig vil meie ned noen en dag. Hva gjør man? Jo, man venter til det skjer. Man venter til en eller flere uskyldige mennesker har mistet livet fordi politiet ikke kunne gjøre noe. Denne logikken, ass. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #14 Skrevet 28. januar 2016 13 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev: Du vet om en mann som kjører som et svin, og mest sannsynlig vil meie ned noen en dag. Hva gjør man? Jo, man venter til det skjer. Man venter til en eller flere uskyldige mennesker har mistet livet fordi politiet ikke kunne gjøre noe. Denne logikken, ass. Søren, du er smart. Anonymkode: a1757...517
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #15 Skrevet 28. januar 2016 Du bør tipse politiet så politiet kan ta en tur innom den parkeringsplassen i sivil en gang de har god tid. Da får politiet mulighet til å ta ham. Anonymkode: 87c2f...872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå