AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg er sosial og liker å møte nye mennesker, men noen ganger vil jeg møte venninnen alene. Hvis jeg f.eks har ting jeg vil snakke om. Vil ikke snakke om slike ting foran andre jeg ikke en gang kjenner. Blir fort ukomfortabel. Skal vi på kino, ut å spise, jente kveld osv, så spør hun andre vil være med. Venninner av henne. Noen ganger er det greit, mens andre ganger ikke . Hun sier ikke alltid i fra, men noen ganger kan jeg få melding fra henne "jeg spurte om xxx og xxxx ville bli med, det går vel greit? " Da må jo jeg si ja. Vil ikke fremstå som en bitch heller. Forrige helg skulle vi ha jente kveld og jeg hadde noe jeg måtte fortelle. Hadde heller ikke sett henne på lenge Da jeg kommer hjem til henne, sitter det en venninne i sofaen (som jeg aldri har møtt før) og jeg ble litt lei. Hun kunne ha informert om det på forhånd og fikk ikke sagt det jeg skulle si (må sies ansiktet til ansikt) Venninnen var en barndomsvenninne og de satt bare å snakket om gamle dager. Flere som synes dette kan være irriterende? Anonymkode: 4bb8e...8d6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Del Skrevet 27. januar 2016 Ops, litt feil i overskriften. Skriver på mobilen. Anonymkode: 4bb8e...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 27. januar 2016 #3 Del Skrevet 27. januar 2016 Hva med å si fra neste gang du eller hun foreslår en jentekveld eller å treffes? Bare si det som det er at du ønsker en kveld hvor det bare er dere to fordi du har noe veldig gjerne vil fortelle henne på tomannshånd. Hvis dere er gode venninner så kan jeg ikke tenke meg at hun skal ha noe problem med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 27. januar 2016 #4 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg liker også å møte nye mennesker, men liker at de jeg skal møte informerer om at det blir flere med. Sånn at jeg er klar over det og ikke tror jeg skal møte venninnen alene. Hvis jeg skal ut på byen med en venninne og en annen venninne vil bli med, så spør først om det er greit for den andre venninnen at hun blir med, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynne 89 Skrevet 27. januar 2016 #5 Del Skrevet 27. januar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sosial og liker å møte nye mennesker, men noen ganger vil jeg møte venninnen alene. Hvis jeg f.eks har ting jeg vil snakke om. Vil ikke snakke om slike ting foran andre jeg ikke en gang kjenner. Blir fort ukomfortabel. Skal vi på kino, ut å spise, jente kveld osv, så spør hun andre vil være med. Venninner av henne. Noen ganger er det greit, mens andre ganger ikke . Hun sier ikke alltid i fra, men noen ganger kan jeg få melding fra henne "jeg spurte om xxx og xxxx ville bli med, det går vel greit? " Da må jo jeg si ja. Vil ikke fremstå som en bitch heller. Forrige helg skulle vi ha jente kveld og jeg hadde noe jeg måtte fortelle. Hadde heller ikke sett henne på lenge Da jeg kommer hjem til henne, sitter det en venninne i sofaen (som jeg aldri har møtt før) og jeg ble litt lei. Hun kunne ha informert om det på forhånd og fikk ikke sagt det jeg skulle si (må sies ansiktet til ansikt) Venninnen var en barndomsvenninne og de satt bare å snakket om gamle dager. Flere som synes dette kan være irriterende? Anonymkode: 4bb8e...8d6 Ja det er irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #6 Del Skrevet 27. januar 2016 Har en sånn venninne også. "Ja, forresten, mannen min kommer straks, må bare parkere bilen." "ja, vi blir tjue stykker!" og jeg trodde vi avtalte noe oss to liksom. Mannen hennes er alltid med, begynner å mistenke om hun får lov av han til å gå ut av huset alene. Anonymkode: 31704...5cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 27. januar 2016 #7 Del Skrevet 27. januar 2016 Ahh, jeg misliker også å ikke vite gjestelista på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 27. januar 2016 #8 Del Skrevet 27. januar 2016 5 minutter siden, Herr Heftig skrev: Ahh, jeg misliker også å ikke vite gjestelista på forhånd. Heeelt enig! Jeg har en venninne som er litt sånn. En periode sendte jeg alltid melding før vi skulle treffes for å høre om noen andre kom til å dukke opp. Til slutt syntes hun det var så irriterende at hun begynte å varsle automatisk - mission accomplished! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 27. januar 2016 #9 Del Skrevet 27. januar 2016 Dette ville eg irritert meg ekstremt over! Ja, det kan vere koseleg å møte nye mennesker, men nokon gonger vil eg berre vere med venninna/vennen min åleine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 27. januar 2016 #10 Del Skrevet 27. januar 2016 Glad jeg ikke er alene om å synes at dette er irriterende. Trodde det var bare meg som reagerte unormalt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 27. januar 2016 #11 Del Skrevet 27. januar 2016 Det er da bare å si fra? At dere har noe å snakke om så vil helst det skal være kun dere? Her ser jeg virkelig ikke at det er andres ansvar enn deres. Ikke lag problemer det er så lette å løse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #12 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg ville invitert henne hjem på et glass vin "bare vi to :)". Dersom hun likevel inviterte med noen hadde jeg sagt ifra. Da fremstår du ikke som en bitch - det er hun som faktisk har ignorert avtalen. Det er jo ingen grunn til å legge det frem negativt. Du vinkler det bare til at hun er en venninne du kan prate med siden du kjenner henne godt, så du hadde satt pris på tid sammen der dere kan snakke mer personlig. Anonymkode: 466b4...7de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #13 Del Skrevet 27. januar 2016 Ja, det er plagsomt og synes man kan si i fra om man invitere mer flere. Har en slik venninne selv. Altså, hun legger gjerne ut på FB hva hun skal og om flere blir med. Så hiver flere seg på og vi blir 8 stykker enn bare vi to. Hun sier aldri i fra. Anonymkode: f7627...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. januar 2016 #14 Del Skrevet 28. januar 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville invitert henne hjem på et glass vin "bare vi to :)". Dersom hun likevel inviterte med noen hadde jeg sagt ifra. Da fremstår du ikke som en bitch - det er hun som faktisk har ignorert avtalen. Det er jo ingen grunn til å legge det frem negativt. Du vinkler det bare til at hun er en venninne du kan prate med siden du kjenner henne godt, så du hadde satt pris på tid sammen der dere kan snakke mer personlig. Anonymkode: 466b4...7de Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #15 Del Skrevet 28. januar 2016 Får vel ta det opp med henne. Synes det er veldig irriterende med slike venner altså. Anonymkode: 4bb8e...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #16 Del Skrevet 28. januar 2016 Ikke noe galt med å si "nei hadde håpet det bare kunne være oss i dag for må snakke med deg om noe " når hun spør om det er greit at hun inviterer med andre. Anonymkode: 66018...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå