Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det fins en tråd med vitser allerede, så ber jeg ydmykt om unnskyldning.. Eller ikke. Uansett, jeg fikk lyst til å dele denne.

Den er fra George Hrabs podcast "the geological podcast" og ble fortalt med jødisk aksent av en amerikansk ukrainsk funk-musiker (George Hrab) noe som kanskje gjorde den enda morsommere. Eller bare morsom. Han er en god vitseforteller. Eller forteller i det hele tatt. Jeg anbefaler hans podcast på det varmeste. Jeg har flere gigabyte George Hrab på min Ipod, og det bir aldri gammalt.

Sånn går den:

En mann går tur på stranda og finner en gammel, irrete oljelampe i sanden.

Han plukker den opp, børster av den sanden og forsøker å få bort noe av irret for å se om det er noe interessant med den. Og mens han står der og gnir på lampen, trer en djinn frem (ikke uventet) og sier.

"Jeg vil innfri et ønske, uansett hva det er. Fremsi ditt innerste ønske."

Så mannen tenker seg om en stund og trekker frem et kart over midtøsten.

"Her", sier han. "Se på dette kartet. Jeg ønsker at det skal bli fred mellom jøder og palestinere."

Pinlig taushet.

"Øh, jeg liker ønsket ditt", sier djinnen. "Et bra ønske, virkelig. Men jeg er redd for at.... Jeg tror ikke jeg kan.... Det går ikke. Dessverre. Kanskje du har et annet ønske? Noe mer realistisk?"

"OK, hvis vi ikke kan få fred i Midt-Østen, så vil jeg... Jeg vil... Jeg vil at kona mi skal gi meg munnsex. Iallfall èn gang."

Ny pinlig taushet.

"Hrm, du, la meg ta en ny titt på det kartet, hva?"

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...