Gå til innhold

Bryr man seg om kroppen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, gutt på 19 år som fortsatt er jomfru. Er det vanlig i den alderen?

Uansett, så har jeg en litt skinnyfat kropp( sånn her f.eks: http://forum.bodybuilding.com/attachment.php?attachmentid=1491111&d=1219311507 ). Er det sånn at når dama ser at kroppen min er slik, så vil ho ikke ha sex med meg allikevel? Ansiktet mitt er veldig fint, da jeg har fått veldig mye komplementer på det, men verre med kroppen. ;)

Anonymkode: 840eb...acc

Videoannonse
Annonse
Gjest *kokos*
Skrevet

Det der var jo en fin kropp! Lean og fin. Ikke alle er ute etter megamuskler. Du har absolutt ingen objektiv grunn til å ha komplekser for kroppen din!

Skrevet

Det er ikke uvanlig å være jomfru som 19 åring.
Om en jente først vil ha sex med noen så endrer hun ikke mening bare fordi magen viser seg å være litt dvask i det tskjorten taes av :)
Jeg syntes litt smålubbenhet kan være sexy, men om du føler at du er litt dvask og slapp i kroppen skader det ikke å starte å trene litt. Kvinner legger mye energi og ressurser på utseendet sitt daglig, så et par timer i treningsstudio pr uke bør ikke være noe vanskelig tiltak for deg om du er ufornøyd med kroppen din.

Anonymkode: c2f24...267

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, *kokos* skrev:

Det der var jo en fin kropp! Lean og fin. Ikke alle er ute etter megamuskler. Du har absolutt ingen objektiv grunn til å ha komplekser for kroppen din!

Hah joa. Men jenter er vel mer ute etter utseende en selve kroppen? Har du fint utseende, så driter de vel i kroppen din?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hah joa. Men jenter er vel mer ute etter utseende en selve kroppen? Har du fint utseende, så driter de vel i kroppen din?

:klo:

Anonymkode: 2461c...020

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kroppen er da vel en del av utseendet. Mange bryr seg om kropp, jenter også. Men de færreste ville vel avbrutt eventuell sex bare fordi de så at du ikke er muskuløs.

Det er en del på din alder som trener mye og har blitt ganske store nå, du kan jo starte litt. Ikke for å trene deg i hjel men bli litt mer markert iallefall, hvis det er noe du også har lyst til. 

• Liker 1
Gjest *kokos*
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke helt hva du mener jeg, men for min del er "fint utseende" et resultat av sjarm, selvsikkerhet, et ansikt som er normalt pent/quirky, og en kropp som er normalvektig-ish. Jo penere om mer velproposjonert, jo bedre, selvsagt, men det er sjarmen og totalpakka som er avgjørende.

Skrevet

Synes kroppen var fin jeg, er ikke spesielt fan av veldig mange synlige muskler. 

Anonymkode: 2e9ca...0db

Skrevet

Fordi personlig så liker jeg jenter med litt kjøtt på kroppen og ikke fyrstikker eller jenter med sixpack. Er det samme hos dere jenter, eller er det omvendt?

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi personlig så liker jeg jenter med litt kjøtt på kroppen og ikke fyrstikker eller jenter med sixpack. Er det samme hos dere jenter, eller er det omvendt?

Det er individuelt. Tenk det.

Anonymkode: e4d82...4c2

• Liker 5
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Dersom dere dater og har kommet så langt i forholdet at det er på tide å ha sex så betyr det at hun liker kroppen din. Hun ombestemmer seg liksom ikke i det du tar av deg tskjorta :P

Prøv å snu det; hadde du brydd deg om jenta du var med viste seg å ha litt mer fett på magen enn det som vistes gjennom tskjorta? ;)

Skrevet

Større gøns, mere høns.

Muskler og det å være veltrent hjelper. Det er ikke noe galt i å være sånn du er nå, men prøv å maksimere utseendet ditt, så vil du nok ikke være jomfru lenge. Jenter i din alder tenker med musa. De er ikke ute etter noe langvarig forpliktelse, de vet ikke selv hva de vil ha. Men får du dem til å dunke nedentil og bli våte, da vet de utmerket godt hva de vil.

Personlighet og sjarm spiller også en stor rolle. Jeg kjenner flere menn som blir sjalu på lille usmakelige meg, bare fordi jeg har baller til å snakke med og flørte med damer. Jeg vet utmerket godt at jeg trenger å trene selv og å se bedre ut, men orker ikke å gjøre det kun for å jage mus.

Anonymkode: a741f...efd

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Større gøns, mere høns.

Muskler og det å være veltrent hjelper. Det er ikke noe galt i å være sånn du er nå, men prøv å maksimere utseendet ditt, så vil du nok ikke være jomfru lenge. Jenter i din alder tenker med musa. De er ikke ute etter noe langvarig forpliktelse, de vet ikke selv hva de vil ha. Men får du dem til å dunke nedentil og bli våte, da vet de utmerket godt hva de vil.

Personlighet og sjarm spiller også en stor rolle. Jeg kjenner flere menn som blir sjalu på lille usmakelige meg, bare fordi jeg har baller til å snakke med og flørte med damer. Jeg vet utmerket godt at jeg trenger å trene selv og å se bedre ut, men orker ikke å gjøre det kun for å jage mus.

Haha nydelig svar.

Er ikke det at jeg ikke har hatt tilbud om sex, har hatt flere, men ork ikke bare å knulle for å knulle. 

Hva mener du med å maksimere utseendet?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha nydelig svar.

Er ikke det at jeg ikke har hatt tilbud om sex, har hatt flere, men ork ikke bare å knulle for å knulle. 

Hadde sympati for deg jeg - men nå forsvant den.

Anonymkode: 2461c...020

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha nydelig svar.

For det første, så tror jeg du idealiserer sex. Pul og kos deg. Følelser får du etterhvert. Bare pul og få det ut av systemet. Det er faktisk ganske morsomt når du først begynner. Forhold og slikt kommer etterhvert. Få deg erfaring med kvinner først. Ikke vær idioten som ikke vet hvordan kvinner fungerer på innsiden og hvordan de oppfører seg. Møt MANGE damer. Dann deg et bilde. Og så ha mer makt.

Med å maksimere utseendet mener jeg at du burde tenke på alt fra hygiene, klær, barbere deg, fikse håret. Alt du kan tenke på som gjør at totapakken av hvordan du ser ut blir bedre. Ikke hør på de som sier at "du er bra nok som du er". Det er som oftest litt overvektige og mindre vakre damer som sier slik, fordi de vil at du skal velge de og se bort fra at de selv ikke har maksimert utseendet. Bli den beste versjonen av den du kan være, og så ser du fort at mulighetene dine øker. 

Og til dere andre som har svart meg, så sier det seg selv at jeg ikke sier slike ting til damer direkte. Det er lettere å gå rett på sak over nett. Jeg har ingenting å tape.

Gjest Genevieve
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det første, så tror jeg du idealiserer sex. Pul og kos deg. Følelser får du etterhvert. Bare pul og få det ut av systemet. Det er faktisk ganske morsomt når du først begynner. Forhold og slikt kommer etterhvert. Få deg erfaring med kvinner først. Ikke vær idioten som ikke vet hvordan kvinner fungerer på innsiden og hvordan de oppfører seg. Møt MANGE damer. Dann deg et bilde. Og så ha mer makt.

Med å maksimere utseendet mener jeg at du burde tenke på alt fra hygiene, klær, barbere deg, fikse håret. Alt du kan tenke på som gjør at totapakken av hvordan du ser ut blir bedre. Ikke hør på de som sier at "du er bra nok som du er". Det er som oftest litt overvektige og mindre vakre damer som sier slik, fordi de vil at du skal velge de og se bort fra at de selv ikke har maksimert utseendet. Bli den beste versjonen av den du kan være, og så ser du fort at mulighetene dine øker. 

Og til dere andre som har svart meg, så sier det seg selv at jeg ikke sier slike ting til damer direkte. Det er lettere å gå rett på sak over nett. Jeg har ingenting å tape.

Ingenting er som å ha sex med en man er forelsket i. Du er fryktelig kynisk som tenker antall hakk i sengestolpen og ikke kvalitet i relasjonene. Hva er vel bedre enn en ung mann som vil ha sex med ei han er glad i? Erfaring får man uansett på veien, og det beste er å kunne dele disse opplevelsene med en man er glad i.

Han sier jo han er ansiktspen, da er det ikke så mye som skal til før han har maksimert det han har. Han kan legge om kostholdet litt og trene litt styrke for å bli litt mer definert, men det er ikke store forandringene fysisk som trengs her, om noen. Det er veldig mange jenter/damer som ikke liker store muskler på menn. 

Jeg ville ikke snudd i døra av den kroppen der TS, helt vanlig fin kropp.

Skrevet
1 minutt siden, Genevieve skrev:

Ingenting er som å ha sex med en man er forelsket i. Du er fryktelig kynisk som tenker antall hakk i sengestolpen og ikke kvalitet i relasjonene. Hva er vel bedre enn en ung mann som vil ha sex med ei han er glad i? Erfaring får man uansett på veien, og det beste er å kunne dele disse opplevelsene med en man er glad i.

Han sier jo han er ansiktspen, da er det ikke så mye som skal til før han har maksimert det han har. Han kan legge om kostholdet litt og trene litt styrke for å bli litt mer definert, men det er ikke store forandringene fysisk som trengs her, om noen. Det er veldig mange jenter/damer som ikke liker store muskler på menn. 

Jeg ville ikke snudd i døra av den kroppen der TS, helt vanlig fin kropp.

Jeg sa jo at følelsene kom etterhvert. Finner han den rette så burde han holde seg til henne. Men om han bare skulle ventet på følelsene først så får han aldri pult. Dessuten er det mange kvinner der ute som bruker sex som leverage (vet ikke hva ordet er på norsk). Ved at hun puler deg så er det lettere å forholde seg til dama.

Dessuten er det alltid greit å være i et forhold hvor dama begjærer deg fysisk. Om dama holder for mye igjen så er hun ikke like gira, og da er det bare å finne noen andre som er det. Det finnes tusenvis av damer der ute. Sex er viktig for menn, de mennene som sier at det ikke er viktig lyver for seg selv.

Skrevet

Hadde du ombestemt deg hvis jenta viste seg å ha litt skinnyfat mage? Nei, ikke sant. Så hun gjør ikke det heller.

Anonymkode: d80e9...78b

• Liker 1
Gjest Genevieve
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa jo at følelsene kom etterhvert. Finner han den rette så burde han holde seg til henne. Men om han bare skulle ventet på følelsene først så får han aldri pult. Dessuten er det mange kvinner der ute som bruker sex som leverage (vet ikke hva ordet er på norsk). Ved at hun puler deg så er det lettere å forholde seg til dama.

Dessuten er det alltid greit å være i et forhold hvor dama begjærer deg fysisk. Om dama holder for mye igjen så er hun ikke like gira, og da er det bare å finne noen andre som er det. Det finnes tusenvis av damer der ute. Sex er viktig for menn, de mennene som sier at det ikke er viktig lyver for seg selv.

Bullshit, mange damer er sjenerte eller vil ikke virke for "på". Jeg er selv en av dem som holder igjen, og kan oppføre meg snodig hvis jeg ser en fyr jeg liker eller synes er kjekk fordi jeg er så selvbevisst, spesielt mot mennesker jeg ikke kjenner. Men tror ikke venner synes jeg er spesielt sjenert. 

Betyr ikke at damer ikke er keen eller er en nonne i senga selv om hun ikke tar initiativ i startfasen. Men skjønner menn kan bli forvirret av mindre. 

Hva mener du med at damer bruker sex som brekkstang? Det er jo manipulasjon på høyeste nivå. Tror du har vært utfor noen dårlige damer.

Skrevet

Du har da en helt normal kropp. Det er i alle fall ingenting galt med den.

Selvsagt er det flott med en trent kropp. Selv er jeg 20 og mannen er 24 og jeg setter da veldig pris på at han har så flott kropp som han har med store (ikke for store, det er stygt) muskler og sixpack. Jeg har selv trent mye for den kroppen jeg har og, og hvilken mann setter ikke pris på at dama har rund sprettrumpe og fine lår? Det er jo også ekstra bra for sexlivet vårt at vi liker kroppene til hverandre såpass mye, men det betyr ikke at jeg dumper han om han ikke har sixpack lengre. Han er jo den han er uansett, men jeg hadde ikke satt pris på en mann som så høygravid ut heller, da det er svært usunt for helsa og heller ikke pent.

Anonymkode: 8fbaf...6bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...