AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Jeg trenger hjelp til å finne frem i den røde leppestiftjungelen! Jeg har et par, men blir aldri helt fornøyd. Jeg er blond, lys hud og blå øyne, og leter etter en kald rødfarge, siden jeg har litt gule tenner (bleking uaktuelt). Har du en favoritt? Er det evt noen fargekoder etc. på leppestiften som kan fortelle om den er kald eller varm? (Jeg er ikke sikker på om jeg klarer se hva som er hva). Den kan ha litt gloss, bør i ikke være veldig uttørkende, men bør sitte godt. Jeg vet jeg ber om mye! Fint om det er noen som er mulig å finne i feks. Kicks butikk e.l., siden jeg trenger en til helgen, men alle tips mottas med takk. Jeg er sikkert ikke den eneste som lurer på dette heller, så bare kjør på! Anonymkode: ada46...050
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Isadora matt lipstick Holder lenge. Dessverre ikke så mye gloss. Men jo mer gloss, jo kortere sitter den Anonymkode: 14887...a10
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Magic lipstick Egyptian Wonder er en veldig fin leppestift som passer alle hudtoner og blir forskjellige på alle. Den er ikke helt rød da. Jeg finner aldri farger som jeg synes passer meg så hadde gitt helt opp til jeg prøvde den og måtte bare ha den!! Hudpleiesalonger har den. Solpmu har den i nettbutikken sin. Anonymkode: 6044b...3d3 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Liker MAC Relentlessly Red. Den er kald og har bittelitt rosa-toner i seg (men er åpenbart rød på leppene). Sitter utrolig godt. Den er skikkelig matt da. Anonymkode: 287ed...131
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #5 Skrevet 29. januar 2016 Har en rød Isadora (annen serie), den er faktisk ikke så verst. Men usikker på fargen, og fargen innerst på leppene (nærest tennene) har en tendens til å forsvinne, så får en lys strek rundt hele innsiden av leppene når jeg smiler, hehe..huff. Den egyptian wonder virket jo veldig spennende! Ser mange sverger til MAC, så burde kanskje prøvd noe derfra. Det sitter vel dårlig om man har lypsyl under, men kan man ta på litt gloss i mellom om man føler man blir veldig tørr? Evt. andres av MAC leppestifter som har kald rødtone? Så det var et hav av de! Synes det er vanskelig å skjønne hva jeg kler, så som oftest ender jeg opp med en lys rosa som ligner på min egen farge..*feig* Synes det er veldig stilig med de litt mer vampete/mørkere røde også. Anonymkode: ada46...050
Gjest O.G. Skrevet 29. januar 2016 #6 Skrevet 29. januar 2016 Mac Cosmetics Russian Red vil du kanskje like.
Cathj Skrevet 30. januar 2016 #8 Skrevet 30. januar 2016 Dette er min absolutte favoritt! Jeg har sett den beskrevet som både kald og varm, men vil si den er varmere rød. Eller kanskje en bittelitt kaldere tomatrød. Jeg har ikke troen på at noen kun kler kalde eller varme rødtoner, så jeg kan absolutt anbefale å prøve den. Det er en veldig tradisjonell, ganske Hollywood-rød. Har ikke sett denne i butikkene i Norge, jeg kjøpte min på ASOS for en stund siden. Jeg er superfornøyd! Den holder lenge, og er veldig fuktighetsgivende (den har "micro bubbles" som tydeligvis skal slippe fuktighet underveis i brukstiden, om dette fungerer vet jeg ikke). Jeg bruker den over MACs Cherry lipliner. Anbefales
Bringebærdrops Skrevet 30. januar 2016 #9 Skrevet 30. januar 2016 Mac ruby woo, russian red eller viva glam! Førstnevnte er skikkelig matt og sitter som et skudd, men den er så knallfarget at man må bruke passende lipliner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå