Gå til innhold

Hvis man er ute etter menn +-40, som ikke har barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..men som helst bør like mine..

Hvor leter man da?

Er det stygt å ønske seg en barnløs mann, og er det sannsynlig at man finner denne kombinasjonen?

Jeg er SÅ ferdig med "mine og dine" barn.. (Jeg har heldigvis tenåringsbarn selv, uten komplikasjoner med barnefar..)

Anonymkode: 513a4...a13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, nå ser jeg at det er flere tråder om det samme her.. :plystre:

Men håper dere forbarmer dere over meg.. 

Skrevet

Sannsynligheten er stor for at det er en god grunn til at den 40+år gamle mannen faktisk ikke har fått barn. Mulig han ikke ønsker å forholde seg til barn. Har møtt endel slike, og de kan selvfølgelig bli glad i et barn, men de har 0 interesse eller peiling på hvordan oppdra et barn. Jeg synes alle barn, og da tenåringer spesiellt må ha en far eller stefar som er interessert i å gå inn i fars rollen. Den rollen er viktig for barna sin vekst og utvikling.

Anonymkode: 4ef19...2c2

• Liker 5
Skrevet

Velger du en mann i 40 årene uten barn så tipper jeg det kan bli interessant opplevelse da dette er så nær en sjenert tv-spillende jomfru du kommer i denne alderen.

Anonymkode: 1395e...ab2

• Liker 3
Skrevet

Lykke til :P

Du kan sikkert enkelt finne en knullekompis, men du skal ha flaks om du finner en ok kar som vil ha et forhold og som vil involvere seg i dine barn. 

Min erfaring med menn i denne alderen er ikke særlig oppløftende. Enten er de ubrukelige som menn eller så er de kyniske. 

Anonymkode: 735c5...c90

• Liker 1
Skrevet

Huff, ikke så store muligheter nei... ?

Det er klart at man kan være heldig.. Møte en flott fyr med litt større barn.. -Som faktisk har sakene på "stell"..

Ryddig forhold til eksen etc.. men jeg har virkelig erfart så mye av det motsatte...

TS

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Velger du en mann i 40 årene uten barn så tipper jeg det kan bli interessant opplevelse da dette er så nær en sjenert tv-spillende jomfru du kommer i denne alderen.

Anonymkode: 1395e...ab2

Ja for alle som ikke er jomfru har jo barn. :dry:

Anonymkode: 4f39a...7ac

• Liker 9
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja for alle som ikke er jomfru har jo barn. :dry:

Anonymkode: 4f39a...7ac

Nei fordi en slik mann er desperat etter kjærlighet og sex og selger sjela si for oppmerksomheten. 

Skrevet

Det finnes ikke en eneste mann med respekt for seg selv, som gidder å ta vare på en annen manns avkom.

Du kan jo alltids finne en taper til å ta vare på barna sine. En som aldri har smakt de kvinnelige edle deler. Du kan dele dine med han en gang i mnd mot at han gir deg trygghet og passer barna dine. Han vet ikke bedre og du vinner på det.

Anonymkode: 2e226...076

• Liker 8
Gjest Castielz
Skrevet (endret)

25% av norske menn i 40 års alderen er barnløse, så dette skal ikke være vanskelig!
Men du må nok belage deg på at det er en beta taper, ingen menn med respekt for seg selv vil oppdra en annen manns avkom.

Endret av Castielz
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ikke en eneste mann med respekt for seg selv, som gidder å ta vare på en annen manns avkom.

Du kan jo alltids finne en taper til å ta vare på barna sine. En som aldri har smakt de kvinnelige edle deler. Du kan dele dine med han en gang i mnd mot at han gir deg trygghet og passer barna dine. Han vet ikke bedre og du vinner på det.

Nå klarer jeg fint å ta vare på mine egne barn da.. Det er snakk om at han må kunne tåle at jeg HAR barn 50%.. Det er ikke barnevakt jeg er ute etter.. ;) 

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå klarer jeg fint å ta vare på mine egne barn da.. Det er snakk om at han må kunne tåle at jeg HAR barn 50%.. Det er ikke barnevakt jeg er ute etter.. ;) 

Men det forventes uansett at han skal forholde seg til barna dine eller? Det er ingen som gidder forholde seg til barn som ikek er deres.

• Liker 4
Skrevet

Men det forventes uansett at han skal forholde seg til barna dine eller? Det er ingen som gidder forholde seg til barn som ikek er deres.

Han bør jo kunne forholde seg til det faktum at jeg HAR barn, men for meg kan jeg ha et annenhveruke-forhold til barna flytter ut..

Ikke så lenge til i alle fall.. 

Skrevet

Nå er ikke min mann 40 år enda, men nærmere 40 år enn 30 år. Han har ikke lyst på egne barn, men er fantastisk rollefigur for mitt barn.

Anonymkode: 079dc...20c

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4 minutter siden, Castielz skrev:

25% av norske menn i 40 års alderen er barnløse, så dette skal ikke være vanskelig!
Men du må nok belage deg på at det er en beta taper, ingen menn med respekt for seg selv vil oppdra en annen manns avkom.

For noe tull! Dere får nøye dere med å svare for dere selv. 

Anonymkode: 2ce96...226

• Liker 12
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, ikke så store muligheter nei... ?

Det er klart at man kan være heldig.. Møte en flott fyr med litt større barn.. -Som faktisk har sakene på "stell"..

Ryddig forhold til eksen etc.. men jeg har virkelig erfart så mye av det motsatte...

TS

Mann 35 år her igjen. Som meg da TS. Har et godt vennskapsforhold til eksen, og har ett barn som er litt yngre enn dine. Men så vil jeg ikke si at jeg er vanlig heller. Heller unntaket når jeg ser på hvordan mannfolk generellt sett oppfører seg.

Skrevet

Kunne greit slått til på det tilbudet, men så er det at jeg vil heller ikke ha noen bonusbarn...

Anonymkode: 094d9...83c

• Liker 1
Skrevet

Klart menn fint kan forholde seg til andre menns barn. Å si noe annet er bull. Selv om det er mange nek der ute, så er ikke alle håpløse. 

Men en mann rundt 40 uten egne barn, og som vil ha et seriøst forhold, vokser ikke på trær. Kanskje på en liten busk langt ute i ingenmannsland om du leter lenge nok. 

• Liker 2
Skrevet

For noe tull! Dere får nøye dere med å svare for dere selv. 

Anonymkode: 2ce96...226

Det sier seg selv at menn ikke gidder ta ansvar for andre menns avkom. Dama blir gravid med en taper som går sin vei, og så skal han bruke tid og penger på noe som ikke er hans? VIrkelig?

Det er jo nok av eksempler på stemødre som hater barna til typen. Som ikke vil ha noe med de å gjøre. Hvordan er dette noe annerledes fra menn som ikke vil ta ansvar for barn som ikke er deres?

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann 35 år igjen. Jo det finnes, jeg er en av de som ville lagt utrolig mye enegi i å bli glad i noen andre sine barn. Men ikke bruk meg som noe mål på at da må mange menn være slik. Jeg er ofte helt annerledes enn de fleste menn. :) Men som sagt det finnes :)

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...