lindsay Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Jeg er 31 år og bruker til daglig ansiktskremer fra Exuviance. Typene jeg bruker er: Exuviance Essentially Daily Defense creme med SPF 20. Og på kvelden: Exuviance Age reverse Hydrafirm. (men også på dagtid noen ganger) Problemet mitt er at kremene på en måte preller av huden min noen timer etter at jeg har påført dem. Jeg kan sitte å "plukke" av hud/krem rester fra ansiktet. Føler liksom at det ikke har trengt inn i huden min. Er det noen andre som har opplevd noe lignende? Burde jeg skifte merke, og er det noen som evt har forslag til noen kremer som kan være bedre for meg? Jeg er som sagt 31 år, og ønsker kvalitetsprodukter! Kjøper aldri ansiktskremer i butikk. Kun hudpleiesalonger osv. Takker for svar og tips
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Jeg bruker den samme dagkremen, og ja, kremen "nupper" litt, men den gir meg jo fukt, huden føles ikke tørr, så den trekker seg jo inn, men det bare når jeg overdriver med kremen at den "preller" av. Anonymkode: 6ed7b...e5b
Raviella Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 (endret) jeg har også brukt den for noen år siden, og ja, den nærmest rullet av huden, så jeg droppa den, og brukte nattkremen om dagen også.. Endret 27. januar 2016 av Raviella
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #4 Skrevet 28. januar 2016 Skrubber du huden jevnlig? Mange som ikke skrubber huden opplever dette. Det kan også skje hvis man bruker for mye krem. Det er ikke mye krem man skal behøve å bruke. Anonymkode: dfebd...ef3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå