Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå blir jeg sprø. I dag har det kommet inn 73 mailer til meg. bare tullmailer fra folk som skal selge meg viagre, valium,pc osv.....og masse bli rik mailer fra Nigeria.

jeg har et program hvor jeg kan trykke blokker, men ikke f....de kommer hver dag.

Hjelp, hva kan jeg gøre? jeg vil ha slutt på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tabben er nok at du har registert mailen din "overalt". Hva med at du har kun en mail for spam og en for kjentfolk? Det har jeg.

Skrevet

Ett annet godt tips er at man IKKE skal svare på "unsubscribe" linkene. Det eneste man gjør da er å bekrefte at mailadressen din er aktiv og du kan oppleve å få enda mere spam-mail fra flere avsendere. Det opplevde ihvertfall jeg da jeg hadde frisurf-mail. Det endte med at jeg bare byttet mailadresse.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva annet kan jeg gjøre enn å bytte adr+

vi har hatt denne adr i mange år. er så etablert til div. kontakter at jeg har liten lyst til å bytte.

kan noen gi meg "bruksanvisning"på hva jeg skal gjøre?

Selv senere i kveld, etter at eg blokkerte de før i dag, så kom de igjen. 8 stk av de.

Gjest BEDUINEN
Skrevet

Her kommer redningen. http://www.snapfiles.com/get/mailwasher.html

Last ned.

Klikk på tools. Velg options og velg Strong og tick av i den firkantete bosken under.

Når du ønsker å sjekke mail, åpner du Mailwasher, IKKE Outlook Express. Sorter mailen først og klikk Process mail. I O.E. dropper du forhåndsvisninsvinduet. Ingen mail du ikke ønsker skal åpnes på noen måte. Når en mail vises i forhåndvisninsvinduet, har du allerede kvittert og bekrefter at din adr. er aktiv. This is War. Like it or not. Blacklist all post fra ukjent avsender.

Denne krigen skal vinnes!

Tilbakemelding?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...