Gå til innhold

Jogger dere ute eller inne på vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli lei mølla nå. Og ute her jeg bor er det ingenting annet enn såpeglatt. Gleder meg til snøen er vekke!! Hvis ikke kunne snøen holdt seg fin slik at det hadde gått an å trene kondisjon med ski på beina. 

Dagens klage 😁 haha

Men trener dere utendørs nå? Hvis ikke så er jeg spent på hvordan dere greier å holde motivasjonen oppe på mølla...for der sliter jeg altså. 

Mer det vanlig å holde åpne sånne utendørse løpebaner? Åpent for alle liksom. Hvis det ikke er så isete der kunne jo kanskje det vært et alternativ. 

Anonymkode: a9031...f81

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

Tja, eg har inga sympati for deg, for eg har ein skade i foten og kan ikkje springe i det heile. Men eg brukar å springe heile året, ja. Det er berre å komme seg ut, dra på seg broddar og buff og hanskar, og helst noko bra på øyra. Går så fint, så, eg vil så mykje heller vere ute enn inne etter åtte timer på kontor... 

Eg likar at det å springe er så lett, ein treng ikkje tilretteleggjing eller løypeprepping eller noko slikt, det held å opne døra. Elles vil eg tilrå Icebug-sko eller andre sko med piggar, ein får fabelaktig feste!

Skrevet

Løper ute på glattisen. Har sko med pigger! 👍

Anonymkode: a87a7...b80

Skrevet

Av diverse årsaker jogger jeg alltid på mølle. Jeg har løst enformigheten med å se på tv-serier.

Anonymkode: 2bd85...712

Skrevet

Jogger bare ute fordi jeg alltid jogger med babyen i vogn. Bruker brodder på glatta og dropper treninga hvis det er altfor kaldt. 

Skrevet

Jogger kun på mølle, dvs inne.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Jogger ute hele året, uansett vær og føre. 

Det finnes et stort utvalg av brodder, og om du ikke liker brodder kan du kjøpe piggsko, eller betale for å få pigger skutt inn i sko du har fra før. 

Så kler man seg godt med superundertøy, og lag-på-lag med vindtett ytterst, samt lue, hals, og vindtette hansker. 

Anonymkode: 56952...702

Skrevet

Jogger som regel inne de 3 verste vintermånedene, men prøver å ha en løpetur ute per uke bare for "uteløpeformen" sin del, meeen litt for lettvindt å hive seg på mølla gitt :) 

Skrevet

Jogger inne hele året. Liker hvor kontrollert det er med stigning og kmt. Hører på musikk, lydbok, podcast, ser på TV etc. elsker det :)

Skrevet

Ute. Hvis det ikke er over 10 minus da.

Skrevet

Ute. Har jogga på mølle èn gang - aldri igjen. Ble lei og mistet motivasjon med en gang..

Skrevet

Begge deler, jeg har kjøpt gode løpebrodder på løpslabben så is er ikke noe problem. Løper inne hvis jeg skal ha en intervalløkt.

Skrevet

Løper ute hele året. Unntaket er når det er sånn ekstremglatt, når det ikke hjelper at det er strødd engang, man har bare null feste. Det har bare skjedd én gang hittil i vinter, da tok jeg en intervalløkt på mølle. Ellers gjør det ikke noe med litt is og snø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...