Gå til innhold

vanskelig å finne noen man virkelig liker

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Gjest alisia ikke innlogget

Lurven sier: hva er alt dette snakket om tiss

sex er ikke alt

Det var IKKE sex jeg pratet om ihvertfall, men kjønn. Hannkjønn. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg synes det er finne noen jeg virkelig liker..

man kan jo ikke gå ned for mye på kravene heller..

lettere å finne en sexvenn

men det er jo ikke det jeg vil ha

Er så enig, så enig :enig_animasjon:

Når jeg først finner en jeg VIRKELIG liker, er han jo selvfølgelig verdens mest useriøse fyr som bare er ute etter å få tømt seg.... :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fant en jeg likte jeg. Gosj, var den drømmefyren joh, bare så herlig, kosete, snill, tålmodig, flink til å lage mat, finne på ting&tang, han hadde ALT (til&med ungene forguder han)..

Nå er det han som drømmer mest, han liker seg godt hjemme alene på sofaen..

Han er også sikkert veldig snill, men med vennene sine (jeg er visst ikke venn)

Han er fortsatt flink til å lage mat, men jeg blir ikke lenger invitert, bare vennene hans..

Han finner også fortsatt på ting&tang, men det inkluderer ikke meg..

Om han koser med seg selv vet jeg ikke, men han koser ikke med meg mer. Det vet jeg..

Joda, tålmodig er han, hvis jeg bare er kjapp nok..

Tror han bare var en illusjon som streifet forbi, for dette er vel ikke noen drømmetype...? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig, så enig :enig_animasjon:

Når jeg først finner en jeg VIRKELIG liker, er han jo selvfølgelig verdens mest useriøse fyr som bare er ute etter å få tømt seg.... :-x

når jeg finner noen jeg virkelig liker så vil hun ikke ha meg..

så jeg får være singel

man kan jo ikke gå for second best heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er alt dette snakket om tiss

sex er ikke alt :wink:

Du er for god til å være sann! :blomst_opp:

Hvis det ikke var ironisk ment, da... Og jeg gikk rett på... Naiv som jeg er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er for god til å være sann! :blomst_opp:

Hvis det ikke var ironisk ment, da... Og jeg gikk rett på... Naiv som jeg er...

nei denne gangen var jeg ikke ironisk..

man trenger kjærlighet også

ikke bare sex :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Og dobbelt-nemlig.

Trippel-nemlig.

Men for meg selv så er det jo slik at kriteriene mine har forandret seg 90% etter mitt forrige forhold. Det som var bra i forholdet ser jeg etter i andre menn og ting som jeg aldri hadde fundert over før er nå STORE hindere, som f.eks alkohol.

Det vil si at før så hadde det ikke vært noe problem om typen tok seg en øl og dro på fest o.l., men nå blir jeg skjelven av å tenke på alkohol så man blir vel bare mer og mer kresen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER vanskelig å treffe noen, og jo eldre man blir jo mer bevisst blir man muligens på det man ikke vil ha. Mulig at det er å være kresen - personlig syns jeg heller det handler om realisme. Jeg vet at det er visse ting (f.eks. ordnet økonomi!) som jeg krever, for jeg vet av erfaring at det er viktig for meg.

Jeg tror vel også at utgangspunktet må da være å gi folk en sjanse - og da mener jeg mer enn førsteinntrykket. For egen del så tror jeg både på kjærlighet ved første blikk (ok -ikke helt da...) og på at ting kan utvikle seg. Prinsipielt sett mener jeg at man bør treffes minst to ganger, (hvis ikke første date var heeeelt katastrofal da!). Hvis man går og venter på det store lynnedslaget så tror jeg muligheten for å bli skuffet er ganske stor.

Dessuten handler det også om hva man vil. Kortsiktig "fling" eller langsiktig forhold. Vil man det siste blir andre ting viktige enn om man ikke vil det.

Sissi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...