Gjest lurven Skrevet 12. oktober 2004 #1 Del Skrevet 12. oktober 2004 jeg synes det er finne noen jeg virkelig liker.. man kan jo ikke gå ned for mye på kravene heller.. lettere å finne en sexvenn men det er jo ikke det jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 12. oktober 2004 #2 Del Skrevet 12. oktober 2004 Som om jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 12. oktober 2004 #3 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er det slik at man har for store krav eller er det for få der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #4 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er det slik at man har for store krav eller er det for få der ute? For få kjekke menn i forhold til pene damer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 12. oktober 2004 #5 Del Skrevet 12. oktober 2004 For få kjekke menn i forhold til pene damer... Så det er utseende det går på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. oktober 2004 #6 Del Skrevet 12. oktober 2004 Absolutt ikke utseende som er viktigst når alt kommer til alt, men det må jo være en viss tiltrekning. Før man blir bedre kjent og sånn. Og "kjekke menn" indikerer heller ikke bare "kjekke" som i utseende. Men har observert rundt omkring at det kan virke som det faktisk finnes flere pene damer enn pene menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. oktober 2004 #7 Del Skrevet 12. oktober 2004 ikke misforstå meg da jeg liker sex jeg men kjærlighet er også bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 12. oktober 2004 #8 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er av den oppfatning utfra det jeg har hørt, så er det mangen som er kresne, eller forlanger for mye. det gjelder både menn og kvinner. Flere har satt seg opp idealer fra A-Å om hvordan partneren skal se ut og være. Og etter min mening så om det blir for mye, så er det ganske så urealistisk. Sier ikke at man skal godta hva som helst, men mener at man må bli kjent med personen før man kan komme med uttalelser. For mitt vedkommende, så er det ikke alltid jeg blir forelsket med det første, men at jeg blir forelsket etter å ha blitt kjent med mannen. Får inntrykk av at flere er forelsket i forelskelsen. Jeg foretrekker heller å bli betatt og veeeeldig glad i. Men blir samtidig tiltrekket av det jeg ser, men det er absolutt ikke avgjørende, for til syvende og sist så skinner personligheten frem på utsiden uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2004 #9 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det er ikke så lett. Jeg er nok kresen, men jeg har ikke direkte punkter som jeg haker av; passer, passer ikke... Jeg har et veldig viktig kriterie som overskygger alt annet; han må kunne få meg til å le ofte og mye. DET er det viktigste. Om han mørkt hår, lyst hår, er høy eller lav spiller veldig liten rolle, men han må altså ha humor i bøtter og spann og ikke ta livet for alvorlig. Heller ikke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 12. oktober 2004 #10 Del Skrevet 12. oktober 2004 Absolutt ikke utseende som er viktigst når alt kommer til alt' date=' men det må jo være en viss tiltrekning. Før man blir bedre kjent og sånn. Og "kjekke menn" indikerer heller ikke bare "kjekke" som i utseende. Men har observert rundt omkring at det kan virke som det faktisk finnes flere pene damer enn pene menn.[/quote'] Kanskje du er lesbisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. oktober 2004 #11 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ønsker meg en høy mann med stor kuk. Det må da gå an å få i det for ei snill jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #12 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hehe, tror ikke det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. oktober 2004 #13 Del Skrevet 13. oktober 2004 jeg må gjøre noe med synet mitt jeg.... slik at jeg ser om jeg har øyekontakt med gutta eller ikke... øyekontakt er jo starten på alt godt, og jeg ser ikke SÅ godt at jeg ser om det er meg de flørter med eller ikke.... har en anelse om at jeg kan bli oppfattet som overlegen, arrogant eller direkte uinteressert av og til... men ellers, ja, krav har man, ihvertfall jeg! og de kravene jeg har skapt meg opp igjennom kommer fra dårlige og gode erfaringer, og er egentlig ikke særlig aktuelle å endre særlig på!! men de går svært lite på utseende da, mye mer på humor, væremåte, høflighet, empati, ØKONOMI (ikke masse penger, men ORDEN på egen økonomi=ikke inkassoproblemer og gjeld de ikke klarer å betjene + bruke masse penger de ikke har og leve åp andre), eventyrlyst, passe blanding av lat og energisk..... de to siste kan muligens diskuteres, dersom personligheten og resten stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 13. oktober 2004 #14 Del Skrevet 13. oktober 2004 men de går svært lite på utseende da' date=' mye mer på humor, væremåte, høflighet, empati, ØKONOMI (ikke masse penger, men ORDEN på egen økonomi=ikke inkassoproblemer og gjeld de ikke klarer å betjene + bruke masse penger de ikke har og leve åp andre), eventyrlyst, passe blanding av lat og energisk..... [/quote'] Aline - skal vi gifte oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. oktober 2004 #15 Del Skrevet 13. oktober 2004 .... altså, det er ETT kriterie jeg har...; de trenger utovertiss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 13. oktober 2004 #16 Del Skrevet 13. oktober 2004 .... altså' date=' det er ETT kriterie jeg har...; de trenger utovertiss!! [/quote'] Fanken å Men egentlig du - så er det ett av mine hovedkriterier også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. oktober 2004 #17 Del Skrevet 13. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 13. oktober 2004 #18 Del Skrevet 13. oktober 2004 utover tiss ja, det er det største kriteriene jeg har også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. oktober 2004 #19 Del Skrevet 15. oktober 2004 hva er alt dette snakket om tiss sex er ikke alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 15. oktober 2004 #20 Del Skrevet 15. oktober 2004 E det ett fett for deg om det er ut- eller innovertiss på kjær'sten? Då må jo du ha masse å velge i jo!! Ikkje vere altfor langt frå meg religiøst, politisk, utdanningsmessig, økonomisk, aldersmessig osv. Har innsett at eg er så gammal no at den neste eg blir alvorleg involvert med truleg blir far til mine barn, og då kan han ikkje vere FrP'er. Det er eit verdisyn eg ikkje vil la mine barn vokse opp med. Han bør heller ikkej vere veldig religiøs, då eg meinar religion er opium for folket. Eg kan sjølvsagt leve med ein som er truande, men helst ikkje veldig engasjert i ein menighet ol. Så må han ha masse humor og vere lojal og støttande. Og så bør han vere ein HAN (utovertiss ja...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå