CocoPiaf Skrevet 27. januar 2016 #1 Del Skrevet 27. januar 2016 Jeg har hele tiden tenkt å gå for Voksipose, har allerede kjøpt inn Voksi Move til bilstolen, men tenkte å ha en vanlig vognpose til barnevogna også. Ser nå at Barnas Hus har tilbud på Reflex Lun vognpose og Tinkafu vognpose. Noen som har noen anbefalinger å komme med? Er Reflex og Tinkafu like bra som Voksi? Har intrykket av at Voksi skal være det beste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Del Skrevet 27. januar 2016 Voksi ER best. MEn trenger du best? Anonymkode: 129c1...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 27. januar 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 27. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Voksi ER best. MEn trenger du best? Anonymkode: 129c1...d20 Trenger jo ikke nødvendigvis det beste, men tenker det er verd å legge i noen kroner ekstra for kvalitet. Vil ikke kjøpe noe bare pga. det er på tilbud, vil jo at det skal være et bra produkt som blir kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Del Skrevet 27. januar 2016 2 minutter siden, CocoPiaf skrev: Trenger jo ikke nødvendigvis det beste, men tenker det er verd å legge i noen kroner ekstra for kvalitet. Vil ikke kjøpe noe bare pga. det er på tilbud, vil jo at det skal være et bra produkt som blir kjøpt. Jeg har kun erfaring med easygrow og voksi (og hjemmelaget, den er faktisk best :D ) Og må si at jeg har ikke vært misfornøyd. Så kjøper du en, blir du mest sannsynlig veldig fornøyd. Men får håpe noen andre har prøvd de du nevner... Hva er det i dem? (dun? Ull?) Anonymkode: 129c1...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CocoPiaf Skrevet 27. januar 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 27. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kun erfaring med easygrow og voksi (og hjemmelaget, den er faktisk best :D ) Og må si at jeg har ikke vært misfornøyd. Så kjøper du en, blir du mest sannsynlig veldig fornøyd. Men får håpe noen andre har prøvd de du nevner... Hva er det i dem? (dun? Ull?) Anonymkode: 129c1...d20 Reflex sin vognpose er 90/10 dun og ull i bunn. Tinkafu er lammeull. Du har nok rett, blir sikkert fornøyd uansett! Liker bare å undersøke ting nøye før jeg gjør noen kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 27. januar 2016 #6 Del Skrevet 27. januar 2016 Det er vel bare Voksi Urban som er "best i test". F.eks Classic-modellen får ganske dårlig score. Jeg har Reflex Lun bilstolpose og er himla fornøyd med den i alle fall! Bruker den også i joggevogna. Vil tro vognposen ikke er noe dårligere. Ellers kan jeg varmt anbefale Odenwalder babynest lammy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 27. januar 2016 #7 Del Skrevet 27. januar 2016 Tinkafu er vel litt kort? Dvs den har ikke forlengerdel slik som voksi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 27. januar 2016 #8 Del Skrevet 27. januar 2016 Tenk iallfall langsiktig. Glodelås i sidene er noe herk når barnet begynner å sloss når de skal i vogn f.eks. Vi har urban og hater den! Ikke den den speseilt lun ved hodet, også har de de håpløse glidelåsene i sidene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semydfe Skrevet 28. januar 2016 #9 Del Skrevet 28. januar 2016 Vi har både voksi og easygrow. Liker uten tvil easygrow best. Uansett vil jeg anbefale deg å kjøpe med glidelås i front og med forlengerdel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #10 Del Skrevet 28. januar 2016 Da min var fersk og liten, brukte jeg bare bilstolposen til voksi i bagvogna også. Fungerte kjempefint, trengte ikke to poser da. Neste vinter (denne) har jeg kjøpt en Voksi Frost, kjempefornøyd med den Anonymkode: fb435...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2016 #11 Del Skrevet 28. januar 2016 Vi har easygrow, og er veldig fornøyd med den! I barnehagen sier de at vår pose er den beste nå på vinteren. Da vi kjøpte den hadde den også vært best i test (på tv2 hjelper deg). Anonymkode: e9e0e...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 28. januar 2016 #12 Del Skrevet 28. januar 2016 Jeg har voksi city og move.synes de funker helt utmerket.når man ikke vet om noe annet funker det veldig bra☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyBlaBla Skrevet 28. januar 2016 #13 Del Skrevet 28. januar 2016 Kjøpte Reflex Lun til babyen min som var nyfødt i fjor vinter. Hun hatet den, ville ikke sove i den. Tror den rett og slett var for varm/klam. Glidelåsen på den var også noe herk. Etter å ha brukt sommerposen i noen uker med maasse ulltøy oppi (for å få henne til å ville ligge i vogn) så solgte jeg den på Finn og kjøpte Voksi Urban. Den elsker hun, sover som en stein oppi den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå