petrine91 Skrevet 29. januar 2016 #21 Skrevet 29. januar 2016 (endret) Okei, da skjønner jeg det er det veldig vondt å rulle med 0,5mm? Sånn er det en sjanse for at jeg ikke kommer til å klare å rulle fordi jeg syntes det er for vondt? Går det ann å sammenligne det med noen annen type smerte isåfall, så jeg klarer å se for meg litt hvordan det er? Og hvor hardt pleier dere å rulle? Kjedelig å bruke så mye penger på noe også klarer jeg ikke å bruke det! Endret 29. januar 2016 av petrine91
petrine91 Skrevet 29. januar 2016 #22 Skrevet 29. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om du tar vare på den så varer den 6mnd eller mer. Så dermarulling er vel den billigste hjemmebehandlingen som finnes og resultatene er utrolig gode. Ja, ruller en gang så venter jeg 14 dager før neste rull. Men nå er jeg er kvitt arrene mine og det ved hjelp av dermarulle. Så for deg så kan det være en ide å rulle litt oftere (kun over arrene dine), for å få produktene til å penetrere dypere ned i huden. Da tenker jeg på 5-10 rull, lett over arrene 2-3 dager i uken (på kvelden). Da tenker jeg med en 0.5mm, om du kjøper 1mm nåler så bør du holde deg til å rulle hver 14 dager. Om du vil ha en 1mm så burde du kanskje heller kjøpe et stempel på 1mm som du kun bruker på arrene hver 14 dager. Men kjøpt en rulle i tillegg på 0.5mm som du bruker over hele ansiktet hver 14 dager. Rullen på 0.5mm kunne du da også ha brukt 2-3 ganger i uken over arr. Se alltid på rullen at ikke nålene er skadet (bøyde) og oppbevar den i boksen den kommer i. Rull om kvelden da du blir litt rød Anonymkode: fee85...b7f Glemte og sitere og vet ikke hvordan jeg får slettet det andre innlegget Men er det veldig vondt å rulle med 0,5mm? Sånn er det en sjanse for at jeg ikke kommer til å klare å rulle fordi jeg syntes det er for vondt? Går det ann å sammenligne det med noen annen type smerte isåfall, så jeg klarer å se for meg litt hvordan det er? Og hvor hardt pleier dere å rulle? Kjedelig å bruke så mye penger på noe også klarer jeg ikke å bruke det!
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2016 #23 Skrevet 29. januar 2016 4 timer siden, petrine91 skrev: Glemte og sitere og vet ikke hvordan jeg får slettet det andre innlegget Men er det veldig vondt å rulle med 0,5mm? Sånn er det en sjanse for at jeg ikke kommer til å klare å rulle fordi jeg syntes det er for vondt? Går det ann å sammenligne det med noen annen type smerte isåfall, så jeg klarer å se for meg litt hvordan det er? Og hvor hardt pleier dere å rulle? Kjedelig å bruke så mye penger på noe også klarer jeg ikke å bruke det! Du skal rulle lett over huden, ikke presse rullen ned. Da er det bedre å stramme huden på det området du skal behandle. Nålene er skarpe slik at de penetrerer huden lett uten at man trenger å presse rullen ned, det er også derfor man må bruke en rulle på 192 nåler. Da det er nok mellomrom mellom nålene til at dem penetrerer huden dypt nok til å se resultater. En rulle på 540 "nåler" har egentlig ikke nåler men små kniver som vanskelig penetrerer huden og du vil derfor ikke få de resultatene du ønsker, i tillegg så kan knivene skape rifter i huden og skade vev og nerver. Så hold deg til en rulle på 0.5mm og 192 nåler så er du helt trygg. Det skal ikke være vondt å rulle med en 0.5mm, men man må nok venne seg til det fordi det er jo ikke akkurat behagelig. Jeg har rullet så lenge at nå liker jeg følelsen Det er bare å ta deg god tid så går det helt fint, jeg synes pensling (MD fruktsyre) hos hudpleieren er mye verre enn å dermarulle hjemme. Anonymkode: fee85...b7f
petrine91 Skrevet 1. februar 2016 #24 Skrevet 1. februar 2016 Den 29.1.2016 at 17.36, AnonymBruker skrev: Du skal rulle lett over huden, ikke presse rullen ned. Da er det bedre å stramme huden på det området du skal behandle. Nålene er skarpe slik at de penetrerer huden lett uten at man trenger å presse rullen ned, det er også derfor man må bruke en rulle på 192 nåler. Da det er nok mellomrom mellom nålene til at dem penetrerer huden dypt nok til å se resultater. En rulle på 540 "nåler" har egentlig ikke nåler men små kniver som vanskelig penetrerer huden og du vil derfor ikke få de resultatene du ønsker, i tillegg så kan knivene skape rifter i huden og skade vev og nerver. Så hold deg til en rulle på 0.5mm og 192 nåler så er du helt trygg. Det skal ikke være vondt å rulle med en 0.5mm, men man må nok venne seg til det fordi det er jo ikke akkurat behagelig. Jeg har rullet så lenge at nå liker jeg følelsen Det er bare å ta deg god tid så går det helt fint, jeg synes pensling (MD fruktsyre) hos hudpleieren er mye verre enn å dermarulle hjemme. Anonymkode: fee85...b7f Okei Har bestilt pakken fra Ame Pure nå så prøver det i første omgang. Liker jeg det og syntes det fungerer, så kjøper jeg disse arr serumene og billigere dermarollene når jeg trenger nytt. Har noen forslag til en bra fuktkrem jeg kan bruke etter jeg har rullet? Ser for meg at jeg må bruke noe mer enn bare det "Collagen Therapy Gel" etter rullingen. Burde jeg f.eks bruke dette? https://www.dermaspa.no/white-lotus-organic-scar-serum.html Har også hørt at fuktighetskrem med C-vitamin er bra. Har dere noen å anbefale?
petrine91 Skrevet 3. februar 2016 #25 Skrevet 3. februar 2016 Ingen som har forslag til en ansiktskrem med aloe vera eller c-vitamin som ikke er så dyr? Eller kan jeg bare bruke ett av de serumene?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #26 Skrevet 4. februar 2016 Den 2/1/2016 at 8.53, petrine91 skrev: Okei Har bestilt pakken fra Ame Pure nå så prøver det i første omgang. Liker jeg det og syntes det fungerer, så kjøper jeg disse arr serumene og billigere dermarollene når jeg trenger nytt. Har noen forslag til en bra fuktkrem jeg kan bruke etter jeg har rullet? Ser for meg at jeg må bruke noe mer enn bare det "Collagen Therapy Gel" etter rullingen. Burde jeg f.eks bruke dette? https://www.dermaspa.no/white-lotus-organic-scar-serum.html Har også hørt at fuktighetskrem med C-vitamin er bra. Har dere noen å anbefale? Dermarullen er det vel rundt samme pris på men serumet de selger er overpriset og ikke egnet for dermarulling. Det beste å bruke med dermaroller er grønn te olje, google det! Grønn te olje er brukt i flere tusen år i østen, oljen har unike anti-aging egenskaper og den kan brukes av de fleste hudtyper. http://www.learn-about-tea.com/green-tea-oil.html Det er kalt The Miracle Oil og ikke uten grunn. Er ofte tilsatt i anti-aging og arrkremer men det er jo mye bedre å bruke den rene oljen. Oljen er også naturlig rik på vitamin C samt antioksidanter m.m White lotus sine serum er rene og inneholder kun aktive ingredienser altså ren grønn te olje tilsatt forskjellige urter (ikke noe vann eller andre ting som får ned konsentrasjonen og effekten av produktet). Det produktet du har kjøpt er bare tilsatt aktive ingredienser altså mye fyllstoffer tilsatt litt aktive ingredienser, og der er forskjellen. I tillegg så er de mye dyrere enn å kjøpe ekte varer, de varer heller ikke like lenge som et white lotus serum. Grønn te olje vil gi huden det den trenger å hjelpe på helbredelsesprossessen etter en behandling. Det er den perfekte oljen å bruke med dermarulling og det har en veldokumentert effekt. Jeg bruker kun White lotus serum når jeg har rullet og ser ikke behov for å bruke noe mer på huden da den gir huden det den trenger. Så om du føler du trenger å bruke noe mer over produktet du har kjøpt så ser du jo selv at produktet ikke er konsentrert nok og ikke egnet for dermarulling. Men det er jo veldig lett å lure folk som ikke har peiling så de selger nok en hel del på folks uvitenhet. Kan tenke meg veldig mange mister troen på dermarullig pga at de ikke oppnår de resultatene som loves pga feile produkter og nåler. Håper du iallefall kjøpte en 0.5mm rulle for da vil du se resulater uavhengig av serumet deres. Anonymkode: fee85...b7f
petrine91 Skrevet 4. februar 2016 #27 Skrevet 4. februar 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dermarullen er det vel rundt samme pris på men serumet de selger er overpriset og ikke egnet for dermarulling. Det beste å bruke med dermaroller er grønn te olje, google det! Grønn te olje er brukt i flere tusen år i østen, oljen har unike anti-aging egenskaper og den kan brukes av de fleste hudtyper. http://www.learn-about-tea.com/green-tea-oil.html Det er kalt The Miracle Oil og ikke uten grunn. Er ofte tilsatt i anti-aging og arrkremer men det er jo mye bedre å bruke den rene oljen. Oljen er også naturlig rik på vitamin C samt antioksidanter m.m White lotus sine serum er rene og inneholder kun aktive ingredienser altså ren grønn te olje tilsatt forskjellige urter (ikke noe vann eller andre ting som får ned konsentrasjonen og effekten av produktet). Det produktet du har kjøpt er bare tilsatt aktive ingredienser altså mye fyllstoffer tilsatt litt aktive ingredienser, og der er forskjellen. I tillegg så er de mye dyrere enn å kjøpe ekte varer, de varer heller ikke like lenge som et white lotus serum. Grønn te olje vil gi huden det den trenger å hjelpe på helbredelsesprossessen etter en behandling. Det er den perfekte oljen å bruke med dermarulling og det har en veldokumentert effekt. Jeg bruker kun White lotus serum når jeg har rullet og ser ikke behov for å bruke noe mer på huden da den gir huden det den trenger. Så om du føler du trenger å bruke noe mer over produktet du har kjøpt så ser du jo selv at produktet ikke er konsentrert nok og ikke egnet for dermarulling. Men det er jo veldig lett å lure folk som ikke har peiling så de selger nok en hel del på folks uvitenhet. Kan tenke meg veldig mange mister troen på dermarullig pga at de ikke oppnår de resultatene som loves pga feile produkter og nåler. Håper du iallefall kjøpte en 0.5mm rulle for da vil du se resulater uavhengig av serumet deres. Anonymkode: fee85...b7f Ok, takk for svar! Ja, jeg kjøpte 0,5mm. Prøvde den i går og det virker veldig bra. I instruksene til Ame Pure så står det flere ganger at det er kjempeviktig at man ikke bruker NOE annet på huden enn denne "Collagen therapy gel" som følger med. Først dagen etterpå, 8-10 timer etter behandlingen kan man bruke andre ting på huden. Så er ikke rart man blir forvirret når man ikke kan noe om det her
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2016 #28 Skrevet 6. februar 2016 Den 2/4/2016 at 10.01, petrine91 skrev: Ok, takk for svar! Ja, jeg kjøpte 0,5mm. Prøvde den i går og det virker veldig bra. I instruksene til Ame Pure så står det flere ganger at det er kjempeviktig at man ikke bruker NOE annet på huden enn denne "Collagen therapy gel" som følger med. Først dagen etterpå, 8-10 timer etter behandlingen kan man bruke andre ting på huden. Så er ikke rart man blir forvirret når man ikke kan noe om det her Det er fordi de ønsker å selge sine produkter, men det er helt feil. De er ikke den eneste i verden som tilbyr dermaroller. Men du bør bruke naturlige og helst økologiske produkter i rundt 8 timer etter du har rullet fordi da er opptaket av produktene så høy pga transdermal absorption (økning av hudens absorbering av produkter med opp til 10.000 ganger) noe som gjør at ALLE stoffene i kremene blir også absorbert av kroppen. Du har ikke lyst å ha parabener og andre kunstige stoffer inn i kroppen, så derfor er det lurt å holde seg til naturlige og helst økologiske produkter. Som feks: https://www.dermaspa.no/white-lotus-organic-anti-aging-serum.html eller en annen økologisk ansiktsolje som hjelper huden å komme seg etter en rull. Jeg har prøvd mye forskjellig sammen med dermarulle, og white lotus er det beste på markedet og er derfor det eneste jeg ville anbefalt. Det er et firma som har laget produkter til micro microneedling i over 15år og de er brukt i tusentalls salonger verden over i tillegg til å ha flere klinikker selv. I tillegg så er det ikke hvem som helst som kan selge white lotus. Så det er det tryggeste og beste alternativet. Anonymkode: fee85...b7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå