AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Hva er egentlig god kutyme når man oppretter en tråd på KG? Forventes det at TS svarer alle som skriver innlegg i tråden? Er det forskjell på forventningene til TS dersom spørsmålet er av personlige art, enn om man legger opp til mer generell debatt? På forhånd takk for svar. Anonymkode: 1df22...bd1
Gjest chisandra Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Når noen oppretter en tråd, synes jeg det er veldig greit at ts er delaktig i tråden, selv om tråder her inne har en tendens til å leve godt videre helt på egenhånd.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 2 timer siden, chisandra skrev: Når noen oppretter en tråd, synes jeg det er veldig greit at ts er delaktig i tråden, selv om tråder her inne har en tendens til å leve godt videre helt på egenhånd. Selvfølgelig bør TS være aktiv, men forventer du at TS svarer deg? Som foreksempel denne tråden, eller tenker du bare dette som å dele ditt synspunkt og ferdig med det. Anonymkode: 1df22...bd1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 2 timer siden, Badebuksa skrev: Du gjør akkurat som du vil.. Jo, men jeg vil jo ikke at noen skal bli støtt. Folk er jo forskjellige, så jeg lurer på om det er en gjengs holdning som er inneforstått og at man som ny bruker tråkker i baret ved å svare bare noen få. Anonymkode: 1df22...bd1
Gjest Zeitgeist Skrevet 28. januar 2016 #6 Skrevet 28. januar 2016 (endret) 1) Spør man om et konkret råd: - sjekk først med Google e.l. - si takk for hjelpende opplysninger 2) Familie-/Vennerelaterte problemer: - skildre situasjonen så nøkternt som mulig - ta med viktig informasjon - vær forberedt over at det kan komme uønskede svar - hvis nødvendig, hold tråden oppdatert 3) Politikk/Religion/Sex og Samliv: - sjekk kilde (hvis mulig) før fremsetting av påstand - ikke gå til personangrep og/eller bruk nedsettende betegnelser på meningsmotstandere - argumenter hvorfor din evt. påstand er riktig 4) Ellers: - utvis høflighet, forståelse, og takknemlighet. Beklag hvis du har tatt feil. Endret 28. januar 2016 av Zeitgeist Tilføyde ei setning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå