AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Flere som opplever problemer med å få logget seg på i dag? Anonymkode: d8c14...4cc
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Ja. Får opp at jeg har logget inn feil kode for mange ganger, noe jeg ikke har gjort.... Der står en melding om problemer i nettbanken i går, så mulig de fortsatt har problemer. Anonymkode: 9d19a...bfe
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja. Får opp at jeg har tastet inn feil kode for mange ganger, noe jeg ikke har gjort.... Der står en melding om problemer i nettbanken i går, så mulig de fortsatt har problemer. Anonymkode: 9d19a...bfe Tastet feil kode skal det stå Anonymkode: 9d19a...bfe
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Ok. Takk for svar. Jeg får tasta inn bank ID,men så står det bare vennligst vent i en evighet før jeg får beskjed om teknisk feil Anonymkode: d8c14...4cc
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 Glad jeg har to banker... Det er klin umulig å stole på nettbank for tiden. Plutselig skjærer det seg. Anonymkode: 8fa2e...9d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå