Blåklokke Skrevet 14. oktober 2004 #21 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg liker liker å lese, hekle, strikke og så bruker jeg altfor mye tid til å se på TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diddl Skrevet 14. oktober 2004 #22 Del Skrevet 14. oktober 2004 Scrapping er min hobby! Kjempekjekt- og tar mye tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2004 #23 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg spiller i korps, jeg. Dessuten lager jeg kort og leser krimbøker nå i høstmørket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2004 #24 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har pleid å både male akvareller, tegne og skrive - samt en del andre håndarbeidsaktiviteter... men nå som jeg jobber full dag så har jeg ikke tid eller overskudd til noen ting.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 15. oktober 2004 #25 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ojda, jeg gjør mye (min utfordring er å fullføre!) Lage smykker Lage kort Scrapping Strikking Sying (med maskin) Male på forskjellige ting (eks. glass) Litt leire (fimo) Trolldeig Foto og video (+ redigering) Litt nettsidelaging Hund KG Og så mange andre rare prosjekter som ikke faller i en bestemt kategori. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. oktober 2004 #26 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hei hei! Selv har jeg mye å gjøre med karaten, men hvis jeg får tid liker jeg å; -tegne -lese -scrapping -skrive Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mulle7 Skrevet 16. oktober 2004 #27 Del Skrevet 16. oktober 2004 Smykkelaging er min store lidenskap! Dessuten har jeg laget litt, men har lyst å gjøre mye mer med såper og forskjellig naturkosmetikk, kremer, badesalt etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. oktober 2004 #28 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg tegner, skriver og leser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelblå Skrevet 17. oktober 2004 #29 Del Skrevet 17. oktober 2004 for tiden går det mest i hekling og lesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå