Gå til innhold

Hvilke hobbyer driver du på med?!


sommerfuglene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har så godt som ingen "pusle-hobbyer", altså ting jeg holder på å lage og sånn, men jeg synger i kor, og jeg anser det for en hobby! Er det ikke det! :wink:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Jeg holder på med bikkja, treninger og utstilling/konkurranser. Av ting jeg gjør hjemme er brodering og lesing (krim og spenning) mest aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lage kort, en slags "scrapping" (dvs klipp/lim i album), decoupage, såper, lage armbånd, strikking, hekling, sying, KG.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samler på postkort, men det er vel ikke akkurat en hobby, for jeg bruker jo bare tid på det når jeg er på ferie eller ber andre kjøpe for meg når de er på ferie. Av og til har kan jeg finne på ting, f.eks. har jeg brodert to julekalendere, jeg har strikket et skjerf til meg selv i "pusegarn" (har fått utrolig mange kommentarer om det, alle vil vite hvor jeg har kjøpt det), jeg maler en del og jeg har drevet med litt decoupage og scrapping. Men ingenting av dette er noen fast hobby, bare når lysten kommer over meg.

Leser hver dag, bøker er vel min store hobby og lidenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg maler litt (akryl på lerret), og nå har jeg endelig begynt å lage perlesmykker. Ellers er det veldig mye jeg skulle ønske jeg var flink til, som å strikke, sy (har fått helt ny symaskin....), +++

Resten av tida er det familie og husarbeid som opptar meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg maler også litt. Og så skriver jeg sanger til bryllup og konfirmasjoner og andre festlige anledninger og det er veldig moro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scrapping, kortlaging og så driver jeg og broderer en julekalender. Blir sansynligvis det eneste jeg broderer hele livet mitt, men siden jeg bruker så lang tid teller det vel som en hobby. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lesing, trening, fotografering.

Liker å pusle med scrapping og litt sying og strikking når jeg får ånden over meg- men det kan gå lang tid imellom hver gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

¤ Smykkelaging

¤ Lage kort og annet krimskrams

¤ Dyrehold (kanskje jeg begynner med oppdrett (?))

Vil gjerne lære meg å sy og dekorere kaker etc. også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker å brodere, men det går litt i "rykk og napp". Nå driver jeg med smykke-laging og scrapbook- og kortlaging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...