AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Jeg har en tispe på 13 år, som har flere jursvulster. Den største ble fjernet for en stund siden, men har valgt å ikke la henne gå gjennom flere operasjoner da det var tøft for henne. Hun ser ikke ut til å plages av svulstene direkte, men leververdiene hennes er heller ikke gode. Veterinæren har ikke kunnet svare på hvorfor, men potene hennes har den siste tiden begynt å nærmest smuldre opp. Huden løsner og de ser virkelig ikke bra ut. Veterinæren anbefalte olje i foret, noe jeg har prøvd uten hell. Tror heller problemene kommer av at hun er syk.. Hun har storkost seg ute nå som det har vært snø, og galoppert rundt som en unghund. Men nå begynner asfalten og grusen å komme tilbake, og hun vil ikke gå noe særlig.. Potesokker hjelper noe, men fjerner ikke problemet. Inne er hun veldig matglad og virker stort sett glad og fornøyd. Jeg er så redd for å ta fra henne livet dersom hun ønsker å leve.. Hva ville dere ha gjort? Anonymkode: 598fb...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå