lakrisbåten Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Grundig artikkel om kosthold som anbefales som prøver. Oppsummert: - spis fete fremfor magre melkeprodukter - spis plantebaserte fremfor dyrebasert protein - spis langsomme karbohydrater fremfor raske - dropp all type brus, inkl koffeinfri og sukkerfri - drikk stort glass grapefruktjuice hver dag en uke før eggløsning (blæh) Hvor mangen følger dere? Noen av disse overrasket meg!
lakrisbåten Skrevet 27. januar 2016 Forfatter #2 Skrevet 27. januar 2016 http://hvordanbligravid.com/forberedelser/kostholdstips/
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Hva var det som overrasket deg? Synes det ser fornuftig ut jeg. Anonymkode: 8d166...8c8
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Dette er ikke "bli gravid"-kosthold, men være-gravid-kosthold. Jeg ble skikkelig overrasket over persille. Frisk persille i større mengder er frarådet, fordi det inneholder et naturlig stoff som kan virke abortfremkallende. Anonymkode: b5dff...492
lakrisbåten Skrevet 27. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke "bli gravid"-kosthold, men være-gravid-kosthold. Jeg ble skikkelig overrasket over persille. Frisk persille i større mengder er frarådet, fordi det inneholder et naturlig stoff som kan virke abortfremkallende. Anonymkode: b5dff...492 Nei, dette er kosthold for å øke fruktbarheten
lakrisbåten Skrevet 27. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva var det som overrasket deg? Synes det ser fornuftig ut jeg. Anonymkode: 8d166...8c8 Det som overrasket meg var at all type brus og lettmeieriprodukter var neimat, samt at for mye kjøtt kunne påvirke negativt. News to me
Gjest Sisti Skrevet 28. januar 2016 #7 Skrevet 28. januar 2016 Fulgte ingen - det har minimal effekt på fruktbarheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå