AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Jeg har kun prøvd Møteplassen for noen år siden og syns det var mye tull der. Nå vurderer jeg å slenge meg inn på en sånn side igjen, men hvilken har du best erfaring med? Anonymkode: a861d...acd
EvaLena Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Jeg har bare prøvd Møteplassen og syns det var mye tull der. Helt ærlig så tror jeg løpet er kjørt for min del. Har datet noen, manglende kjemi med de. Møter en på jobb, super kjemi og vi virkelig liker hverandre svært godt. Han vil ikke i noe forhold. Neivel, nå sitter jeg bare her og skjønner ikke noe som helst. Mvh evig singel
Vilali Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Jeg har bare prøvd Sukker, og syns i grunn det var veldig ålreit. Ikke måtte jeg betale noe for å være der heller :-) Men det er klart, noen useriøse og noe tull er det jo der også, men de er det bare å luke ut. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Jeg har prøvd sukker, møteplassen og såvidt match (ikke betalende der). Har helt klart sukker som min favoritt, der fikk jeg skikkelig napp også, selv om det ikke ble den store kjærligheten. Kommer til å prøve sukker igjen. På Møteplassen er set så mange som ikke er betalende. Skikkelig irriterende, så jeg skjønner ikke hvorfor de gidder i det hele tatt. Anonymkode: 7aeac...2fb
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 OKCupid, gratis og mange fine mannfolk (sist jeg sjekket iallefall..) Anonymkode: cffe0...616
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #6 Skrevet 27. januar 2016 Synes Sukker er best. Har også prøvd Møteplassen. Anonymkode: a09a3...e07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå