AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 Hei, I hodet mitt kan påsken fint bare gli forbi. Som helt vanlige dager. Jeg er student, og flyttet hjemmenfra i fjor. Gjengen jeg er i har begynt å småsnakke litt om påsken, stå på ski, om vi evt. skal samles. Jeg vet ikke, men jeg tror at en av mine beste venner skal være i Oslo (uten at vi har snakket noe om det), og spontant sa jeg derfor at jeg tenker å reise til Oslo i påsken. Da får jeg tilbake: "Oslo, hva skal du der, der skjer jo ingenting i påsken!). Begynte å tenke litt... Snakker med foreldrene mine som gjerne vil ha meg hjem til påske, men jeg trives enn så lenge her jeg bor nå. Jeg vil gjerne hjem til familien (har også søsken som bor hjemme), men byen jeg er født og oppvokst i gjør meg kvalm. Når jeg var hjemme i jul hadde jeg nedtelling til jeg kunne sette meg på flyet bort der i fra. Så får jeg høre at alle reiser hjem i påsken. Mor blir sikkert veldig skuffet hvis jeg ikke kommer hjem, men det er et valg kun jeg kan ta, og ettersom jeg ikke trives i min egen hjemby, ikke har nettverk der, så frister det veldig, veldig lite. Det skal med andre ord veldig mye til for at jeg bestiller flybillett t/r for kr 3500. Har du noen innspill? Jeg klarer meg fint alene i påsken om det så er det jeg må. Anonymkode: 6ce22...136
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Jeg liker meg heller ikke i hjembyen min, men i påsken skal jeg dit for å være på hytta med familien. Da får jeg vært med de, men slipper å være i hjembyen. Kanskje du har en hytte du og familien din kan dra på? Anonymkode: fdc3f...4de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå