Gå til innhold

Tilbakebetaling av bidrag?

Gjest Madam Felle

Anbefalte innlegg

Du får slutte å studere, eller i hvert fall ikke ha studielån, for da kan du få overgangsstønad og da får du det kjempebra!! Det er nemlig ingen som har det så bra som dem!

Eller er sønnen din over tre år kanskje.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Du får slutte å studere, eller i hvert fall ikke ha studielån, for da kan du få overgangsstønad og da får du det kjempebra!! Det er nemlig ingen som har det så bra som dem!  

Det er ikke sikkert alle skjønner ironien her Mysan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hehe - men dem om det i såfall.....  :wink:

Jepp, mente bare at det virker som det er endel som henger seg oppi ting som det ville være naturlig å forstå at er ment ironisk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun oppgitt for lav inntekt? Dersom hun ikke jobber svart så vil jo tallene komme opp hos ligningskontoret.

Jeg selv ble trukket fem hundre kroner i md i ett år omtrent av min etterlattepensjon, fordi jeg i 2002 eller når det var fikk for mye utbetalt i forhold til at jeg ikke hadde gitt beskjed om at jeg hadde gått opp i lønn.

(Pensjonen min blir mindre og mindre hver gang jeg skifter jobb fordi jeg går opp i lønn. Og det er helt greit - jeg taper jo ikke på det.)

Ja, tallene vil komme opp. Men tror du at Trygdekontoret går igjennom alle bidragspliktige og mottagere? Nei, om du mener at du betaler for mye eller for lite må du klage så kommer det en ny avregning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Fikk faktisk melding fra farfaren til barnet, at jeg valgte selv å studere. Og derfor ikke kunneklage på at jeg ikke hadde inntekt nok, til å forsørge barnet. :o

Og ja, barna er over 3 år, og jeg har ikke krav på overgangsstønad. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...