AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #21 Skrevet 27. januar 2016 Dette må jo være en tulletråd... Jeg har små pupper, jeg, og de på bildet er ikke små pupper! Jeg bruker egentlig str AA (og er en dame på snart 40 år, bare så det er sagt), men pga at jeg er ganske stor ellers (73 kg på 160 cm), så må jeg ha str. 80-85AA og det er ikke lett å finne skal jeg fortelle dere! og som det da sier seg selv, så står ikke puppene til resten av kroppen, heller. Så til TS, hvis dine ligner på de på bildet - prøv å bearbeide tankene dine til å bli fornøyd med de! Tenk også på de fysiske plagene du slipper ved å ikke ha veldig tunge pupper. Jeg vet i alle fall at jeg aldri behøver å operere pga at jeg får vondt i nakken eller skuldre pga tunge pupper, og det er jo greit å vite... Anonymkode: 513f0...e1a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #22 Skrevet 27. januar 2016 Virkelig oppløftende tråd å lese for en som VIRKELIG har små bryster og store brystvorter attpåtil. Nei, her skal alt av attributter måles og veies før gutta kommer med sin dom. Greit å ha preferanser, men husk på at det ikke er nødvendig å samtidig rakke ned på de som er motsatt i det formål å illustrere sitt poeng. Anonymkode: 33568...ad3
helt_vanlig_mann Skrevet 27. januar 2016 #23 Skrevet 27. januar 2016 ts, ta det med ro puppene dine er fine, ikke ødelegg dem med silikon. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #24 Skrevet 27. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes dine pupper faller inn under kategorien medium. Selv har jeg 75A, men er veldig slank og kunne ikke forestilt meg å ha så veldig mye større bryster. Hadde derimot ikke blitt sur om de vokste en størrelse eller to av seg selv Om dine pupper er sånn som de på bildet, så passer de sikkert fint til kroppen og jeg synes du burde være fornøyd med deg selv. Du har digge pupper, altså. Men jeg skjønner hvordan du har det. Jeg dro til konsultasjon for brystforstørrelse for halvannet et par år siden, og slet lenge med selvtilliten på grunn av brystene mine i tenårene. Men kirurgen mente at jeg ikke burde forstørre dem siden jeg var så slank og at det dermed ville se rart ut med større. Han mente at noen kler mindre bryster, og at det ikke var noe galt med dem annet enn størrelsen, som egentlig ikke er en gal ting. Jeg tror ikke størrelsen på brystene har så veldig mye å si, jeg tror det heller er kroppens helhet som teller, og jeg vedder på at typen din liker brystene dine fordi de sitter på deg. Noen menn foretrekker større bryster, mens andre foretrekker små, mens andre bare liker pupp, uansett størrelse så lenge de sitter på dama de liker. Og når det gjelder selvtillit, kan den alltids forbedres. Nå er jeg glad for at jeg ikke tok operasjonen og er veldig fornøyd med brystene mine i dag - men dette er en langsom prosess. Det første du må gjøre er å akseptere at du har de puppene du har, og deretter finner du ting som er positivt med de brystene du har, samtidig som du fokuserer på de kvalitetene og egenskapene ved deg selv som du setter pris på, fremfor å la ett enkelt irritasjonsmoment ødelegge for helheten. Jeg har aldri hatt problemer med å tiltrekke menn eller holde på dem, selv om jeg ikke er barmfager. Men om du ønsker å ta brystforstørrelse for din egen del, bør du først jobbe med selvtilliten. Det er alltid risiko for komplikasjoner eller at resultatet ikke blir så bra som forventet. I følge kirurgen min ønsker en stor andel av pasientene å bytte implantater eller operere på nytt etter noen år - enten på grunn av kapseldannelse, eller etter graviditet, vektnedgang/vektoppgang, osv. siden brystene forandrer seg hele livet. Det finnes andre mindre estetiske aspekter ved silikon (i mange tilfeller blir resultatet bra, men risikoen er fortsatt tilstedeværende) som rippling, arrvev, kapseldanning som kan gi et unaturlig resultat, at brystene begynner å henge mer, at implantatene roterer seg, osv. Her må man vurdere om det er verdt det, eller om det ikke bare er bedre å forsøke å være fornøyd - for i all sannsynlighet er brystene dine veldig fine! Anonymkode: 66b32...7d4 Takk for veldig fint svar! Jeg vet problemet mitt ligger i hodet. Har egentlig aldri tenkt over puppene mine før jeg fikk vite at kjæresten pleide like stooore pupper før... Så er vell det at jeg sammenligner med med jentene han har vert med før... Ja, jeg vet, dumt. Men det er slik det har blitt. Stoler på han at han liker mine pupper da og han er flink til å vise det. Så å jobbe med å akseptere puppene mine er nok lurt ja, hehe... Og til dere som sier det er en tulletråd; nei. D går faktisk ant å ver missfornøyd med egne pupper selv om jeg ikke har de minste puppene eller så store at de bare er i veien! Og i det første innlegget har jeg skrevet "små" og at jeg er klar over at de ikke er av minste sort. Men for MEG er de for små siden jeg ønsker større Anonymkode: 4803b...440
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå