AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 (endret) Jeg sliter med å akseptere de "små" puppene mine. De er ikke av minste sort, bruker ca 75-80B. Disse ligner på mine: forum.kvinneguiden.no/uploads///monthly_2016_01/2s0hlzk.jpg.93395352a1a1788c91509b8771ee470a.jpg Har også ganske små brystvorter som jeg sliter med å akseptere. Har vurdert silikon, men kjæresten sier det er skikkelig turn off... Vet egentlig ikke hvor jeg vil med dette men hater virkelig puppene mine, har bare lyst på ei fin kløft og C/D cup. Noen tips til hvordan akseptere og få bedre selvtilitt? Vet ikke hvor seg skal sette denne så flytt gjerne om den er feilplassert. Anonymkode: 4803b...440Bilde i innlegg gjort om til link. -Saraby, mod. Endret 27. januar 2016 av Saraby
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 Dette er naturlige bryster i medium størrelse. Det er synd mennesker er så påvirket av kvinner med digre silikonpupper at de tror medium størrelse bryster er små. Anonymkode: 85f9e...0ad 16
Cashbah Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Jeg har selv så "små" pupper som deg, er fornøyd jeg! Har ikke hørt noen klage heller. 7
bailey Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 Disse puppene kan ikke kalles små, synes jeg. Jeg synes størrelsen er perfekt - verken for store eller for små. Du kan ha en like så fin kløft med riktig BH 10
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #5 Skrevet 26. januar 2016 Disse er jo kjempefine!! Anonymkode: 41864...f54 7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #6 Skrevet 26. januar 2016 Akkurat passe store å holde i hånda. Og så slipper du ryggplager pga tunge "fordeler". Anonymkode: aff3f...e55 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #7 Skrevet 26. januar 2016 Jeg er flatbrystet her.... Anonymkode: 7069f...06e
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #9 Skrevet 26. januar 2016 Helt perfekte bryster! Yndige...Det hadde ikke større bryster vært. Anonymkode: 8ef18...34c 2
Gjest Trollkarlen Skrevet 26. januar 2016 #10 Skrevet 26. januar 2016 Pupper i den størrelsen er pent og feminint.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #11 Skrevet 26. januar 2016 Egentlig tror jeg at denne tråden er tull, for det der er virkelig ikke små bryster. Jeg har mye mindre pupper, men så er jeg veldig slank og petit, og syns puppene passer kroppen min perfekt. Anonymkode: 322aa...fea 5
Sinsiew Skrevet 26. januar 2016 #12 Skrevet 26. januar 2016 Du har ikke små pupper.. Du har pupper som (slik det ser ut på bildet) passer perfekt til din kropp! Det der er perfekte pupper 2
eksentrisk Skrevet 27. januar 2016 #13 Skrevet 27. januar 2016 Vær fornøyd med at du har pupper med små nippler. Det er langt, langt, penere enn å ha en håndfull og store nippler. Selv liker jeg alltid små nippler best. Små eller store. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #14 Skrevet 27. januar 2016 Synes ikke de er små. Men alle har jo komplekser med et eller annet på kroppen uansett hvor perfekt du enn måtte være. Anonymkode: cb519...b70 1
Saraby Skrevet 27. januar 2016 #15 Skrevet 27. januar 2016 Tråden er ryddet for seksualiserte kommentarer. -Saraby, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #16 Skrevet 27. januar 2016 4 timer siden, eksentrisk skrev: Vær fornøyd med at du har pupper med små nippler. Det er langt, langt, penere enn å ha en håndfull og store nippler. Selv liker jeg alltid små nippler best. Små eller store. Takk for at du rakker ned på oss som sliter med selvtillit grunnet det, kun for å gjøre TS sin selvtillit høyere. Kunne du ikke nøyet deg med å si at TS har flotte pupper istedenfor å fortelle oss andre at våre er stygge? Anonymkode: 05a9e...37d 4
Mann 42 Skrevet 27. januar 2016 #17 Skrevet 27. januar 2016 Hvis den modellen ser ut omtrent som deg, så er det ingen grunn til å klage på puppene. De ser ut til å passe den kroppen perfekt. Og jeg er enig med kjæresten din. Silikon burde ikke engang vurderes. Kløft og D-cup er sterkt overvurdert, og dersom det skal oppnås med silikon så er det defnitivt et turnoff for min del. Og det dreier seg om kirurgi her. Alltid en ekstra risiko for betennelser, stygge arr og assorterte komplikasjoner, i tillegg til at det er dyrt og smertefullt. Jeg forstår ikke at noen er villige til å legge seg under kniven for noe slikt. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #18 Skrevet 27. januar 2016 Jeg har mindre pupper enn deg, og er storfornøyd med det. Ikke har jeg fått noen klager heller, tvert imot. Fordelene med små pupper er mange. Man slipper nakke- og ryggplager grunnet byste som tynger en ned. En kan sove på magen. En kan gå med utringede topper uten å se billig ut. De er ikke i veien når en trener, en helt vanlig sportsbh holder alt komfortabelt på plass. En kan gå med bluser/skjorter med knapper helt uten å ha problemer med at det blir glipper over bysten. Det er mindre fare for hengepupper og strekkmerker på puppene - jeg har ikke nok pupper til at de kan henge ned over bukselinningen uansett hvor mye de strekker seg med alderen. Anonymkode: 1cee2...d80 2
Gjest marizz Skrevet 27. januar 2016 #19 Skrevet 27. januar 2016 (endret) Jeg har lignende pupper, kanskje til og med litt mindre. Har hatt mye komplekser for det, men nå i det siste har jeg bare innsett at sånn er det. Finnes også mange gode bher du kan bruke om det er noen klær du kunne trengt litt kløft i Personlig trøster jeg meg med at jeg ikke får så fort hengepupper, de er ikke en belastning for ryggen osv. Endret 27. januar 2016 av marizz
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #20 Skrevet 27. januar 2016 Jeg synes dine pupper faller inn under kategorien medium. Selv har jeg 75A, men er veldig slank og kunne ikke forestilt meg å ha så veldig mye større bryster. Hadde derimot ikke blitt sur om de vokste en størrelse eller to av seg selv Om dine pupper er sånn som de på bildet, så passer de sikkert fint til kroppen og jeg synes du burde være fornøyd med deg selv. Du har digge pupper, altså. Men jeg skjønner hvordan du har det. Jeg dro til konsultasjon for brystforstørrelse for halvannet et par år siden, og slet lenge med selvtilliten på grunn av brystene mine i tenårene. Men kirurgen mente at jeg ikke burde forstørre dem siden jeg var så slank og at det dermed ville se rart ut med større. Han mente at noen kler mindre bryster, og at det ikke var noe galt med dem annet enn størrelsen, som egentlig ikke er en gal ting. Jeg tror ikke størrelsen på brystene har så veldig mye å si, jeg tror det heller er kroppens helhet som teller, og jeg vedder på at typen din liker brystene dine fordi de sitter på deg. Noen menn foretrekker større bryster, mens andre foretrekker små, mens andre bare liker pupp, uansett størrelse så lenge de sitter på dama de liker. Og når det gjelder selvtillit, kan den alltids forbedres. Nå er jeg glad for at jeg ikke tok operasjonen og er veldig fornøyd med brystene mine i dag - men dette er en langsom prosess. Det første du må gjøre er å akseptere at du har de puppene du har, og deretter finner du ting som er positivt med de brystene du har, samtidig som du fokuserer på de kvalitetene og egenskapene ved deg selv som du setter pris på, fremfor å la ett enkelt irritasjonsmoment ødelegge for helheten. Jeg har aldri hatt problemer med å tiltrekke menn eller holde på dem, selv om jeg ikke er barmfager. Men om du ønsker å ta brystforstørrelse for din egen del, bør du først jobbe med selvtilliten. Det er alltid risiko for komplikasjoner eller at resultatet ikke blir så bra som forventet. I følge kirurgen min ønsker en stor andel av pasientene å bytte implantater eller operere på nytt etter noen år - enten på grunn av kapseldannelse, eller etter graviditet, vektnedgang/vektoppgang, osv. siden brystene forandrer seg hele livet. Det finnes andre mindre estetiske aspekter ved silikon (i mange tilfeller blir resultatet bra, men risikoen er fortsatt tilstedeværende) som rippling, arrvev, kapseldanning som kan gi et unaturlig resultat, at brystene begynner å henge mer, at implantatene roterer seg, osv. Her må man vurdere om det er verdt det, eller om det ikke bare er bedre å forsøke å være fornøyd - for i all sannsynlighet er brystene dine veldig fine! Anonymkode: 66b32...7d4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå