AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 Hei! Er en gutt på 18. så har kanskje beveget meg inn på farlig territorium ved å skrive her.. Men ja: Har spart i over et år, og er ca 3 cm unna det store målet, hestehalen. Har vurdert å få langt hår i mange år, men var først nå jeg satte inn støtet. Problemet er at håret har ingen form for øyeblikket, og burde virkelig vært gått over for å få kontroll på det, men ved å dra til frisøren er jeg for det første redd for at hen klipper for mye, sånn at jeg må vente lenge. Eller at hun rett og slett bare failer helt horribelt pga man klipper håret vått og så når det tørker så spretter det tilbake i sin rare krøllete form hvor luggen er bølgete, mens håret på siden kruser seg som en sau.. Dette sauehåret på sidene får jo selvfølgelig håret til å stå veldig fint.. utover til sidene med sitt enorme volum. Og jeg har tenkt at dette sikkert kan "klippes opp" men da går vel det på bekostningen av det kommende målet.. Ja, kan vente på hestehalen, men må uansett få form på det håret her en gang. For det er ute av kontroll.. Noen som har noen tanker? Frisøren klarer vel ikke å klippe fallengden lik rundt når håret krøller seg opp forskjellig? Setter pris på svar -Bekymret fyr. Anonymkode: d98d4...997
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 Slik som du beskriver håret, MÅ det jo være noen her som kjenner deg igjen. Det hørs jo helt vilt ut! Bare forklar problemet til frisøren du. Større sjanse for at vi her inne failer, enn frisøren! Anonymkode: 224fb...4c4
JegErHemmelig Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Så ille er det ikke.. Men er på tide. Jaja, får løpe og spørre da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå