AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 Hvordan signaler kan man få når en gutt liker en? Er betatt, men sliter veldig med å ta kontakt av frykt for å bli avvist eller sett på som slitsom. Anonymkode: 8438c...d0f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 tror ikke det at hvis en person tar pekefingern på hodet betyr noe særlig romantisk egentlig... tvert i mot. hvis han er IS-tilhenger, evt, tilhengern er ute på isen, så er vel det en slags stakkarslig og lite gjennomtenk handling i form av IS sine tegn. til tross for et forsøk på det klarer han det ikke. har lest litt om det på fakultetet når jeg har hatt tid. jeg lo... Anonymkode: fadfa...a8c
EvaLena Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Det trur jeg er nærmest umulig å vite. Hang med en selv som tilbrakte all fritid med meg, ville spandere skikkelig dyre ting på meg (bunad, gullarmbånd, sydentur, you name it), ferierte sammen, koste oss mye sammen. Kunne vi ikke sees en dag så var det ringing/chatting. Han sa nei til å bli kjæreste, han hadde for mye styr gir tiden. Hang sammen i nesten 3 år. Skjønn det den som vil 😳 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 4 timer siden, EvaLena skrev: Det trur jeg er nærmest umulig å vite. Hang med en selv som tilbrakte all fritid med meg, ville spandere skikkelig dyre ting på meg (bunad, gullarmbånd, sydentur, you name it), ferierte sammen, koste oss mye sammen. Kunne vi ikke sees en dag så var det ringing/chatting. Han sa nei til å bli kjæreste, han hadde for mye styr gir tiden. Hang sammen i nesten 3 år. Skjønn det den som vil 😳 Hadde du pult han tidligere så kanskje dere hadde blitt kjærester. Så jo hvor dyr du var i drift uten å få sex, tenk deg hva som skjer når man forplikter seg? Blir jo enda dyrere... Anonymkode: 6a472...8f0
EvaLena Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde du pult han tidligere så kanskje dere hadde blitt kjærester. Så jo hvor dyr du var i drift uten å få sex, tenk deg hva som skjer når man forplikter seg? Blir jo enda dyrere... Anonymkode: 6a472...8f0 Dette var hva HAN ønsket å spandere. Jeg takket høflig nei til alle forslagene hans. Det føltes ikke riktig å ta i mot så dyre gaver. Jeg liker mye bedre å gi enn å få. Du har en helt feil oppfatning av meg/innlegget mitt. Dessuten så vet jeg jo med meg selv at jeg ikke er dyr i drift, hverken som singel eller i beste fall som gift. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå