AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 Fallhøyden kan være stor når det gjelder sjekking på jobb, men denne kollegaen hører til en annen avdeling enn meg og vi møtes relativt sjelden i jobbsammenheng. En av kollegaene på hans prosjekt har hintet om at han har et godt øye til meg, så jeg tok sjansen forrige helg og sendte han en melding. Der spurte jeg om han kunne tenke seg å ta et glass vin en dag. Så fikk jeg et hyggelig svar: Det kunne han tenke seg. De neste to ukene jobber han på et prosjekt et annet sted i landet (dette vet jeg er riktig), men lurte på om vi kan avtale når han kommer tilbake. Jeg svarte ja og ønsket han god tur. Nå er det sånn at jeg er veldig dårlig til å lese signaler og tolke tilbakemeldinger fra det motsatte kjønn, etter å ha brent meg litt et par ganger 😊 Men ut fra dette virker det da som han er litt interessert? I alle fall ikke helt uinteressert? Hvis han syntes det var pinlig å bli sjekket opp av en kollega men vanskelig å avvise meg, kunne han jo bare sagt at han dater en annen? Anonymkode: 13a44...af9
Gjest Holititten Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 Selvfølgelig er han interessert. Han svarte ja.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 hvem er han til å sjekke opp folk for deg? han virker jo helt besatt. Anonymkode: 17678...0d7
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 49 minutter siden, Holititten skrev: Selvfølgelig er han interessert. Han svarte ja. Hehe, det ville nok også jeg svart hvis noen spurte meg. Grunnen til at jeg lurer litt, er at jeg skrev et spørsmål om prosjektet hans i mitt svar på hans "ja-melding" - men den svarte han ikke på i det hele tatt. Anonymkode: 13a44...af9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 Oppdatering: Kollegaen kommer tilbake fra prosjektet tidligere enn planlagt og spurte om vi skal finne på noe i helgen. Jippi!😀 Anonymkode: 13a44...af9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå